Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Berge: De setetrekkene på koed koster jo mer enn 2 strøkne stoler da, så... :P

Østgaard:

Ja, det er skikkelig deilig ;D Idag har jeg vært ute å kjørt i mange timer, det er bart på veiene overalt, og snøen som er igjen i "terrenget" er nok vekk til uka hvis det været her fortsetter. Det har jo vært 5 plussgrader og sol hver dag i det siste, og er meldt vamt og litt regn til uka, så blir det skylt vekk litt snø og drit fra veiene ;D

• 3 weeks later...
Skrevet

Fikk montert servo igår, fytti det ble mange timer med banning og steiking. Var en smule mer jobb enn jeg todde kan man si. Glemte å ta bilder underveis, men. Er jo ikke så mye å se egentlig :P Bilen ble hvertfall en drøm å kjøre etterpå, var jo som natt og dag ;D

Tok hjulstillingskontroll og la om hjul på e46'n til søss først =)

7mb2d877rehqsyp4yoep.jpg

Det forbanna krysset fra rattstammen ned til tannstanga, det ville ikke av. Var ikke snakk om, så jeg måtte skjære det av. Det var jo veldig lett! Nei. MÅTTE bare sette fyr på det etterpå, det var deilig :P Haha

nh952dj4kem5912q8t4h.jpg

Ny tannstang

77oeunre3anjsjptvp3v.jpg

Pumpe

zli5rr9wup8z7khuarv8.jpg

owx93ilo26p9z9kwi6y1.jpg

Gamle tannstanga

uwhjpnbdynoqb04h58pq.jpg

Gammelt og nytt skiltlys ^^

7ymdu6cqzu3t110vh4md.jpg

Skrevet
å ja vell ja:P jobber på ford! snakk om foræder:P

Ha ha jeg jobber nå på Mazda Hyunda da :lol: Men har aldri eid en mazda eller hyundai så det er sagt da :wink:

Men du? har du bilde av det leddet mellom rattaksel og tannstang som du måtte bruke?

Ps. Ser ut som du har bra framgang på prosjektet:D Dette blir nok bra!

Skrevet

Bergeee: Ja, er bedre å jobbe med noe man liker, selv om det er biler man ikke liker (skal ALDRI skal ha ford selv), enn å ikke ha no jobb eller å jobbe på rema! :P hehe

Melkvik: Glemte dessverre å ta bilde av det, men det var kortere enn det som var der fra før ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...