Østgaard Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 Ble bra nå Misunner deg været du har vertfall Såg ikke ut til å vere så mye snø.
Sturlis Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 Berge: De setetrekkene på koed koster jo mer enn 2 strøkne stoler da, så... Østgaard: Ja, det er skikkelig deilig ;D Idag har jeg vært ute å kjørt i mange timer, det er bart på veiene overalt, og snøen som er igjen i "terrenget" er nok vekk til uka hvis det været her fortsetter. Det har jo vært 5 plussgrader og sol hver dag i det siste, og er meldt vamt og litt regn til uka, så blir det skylt vekk litt snø og drit fra veiene ;D
Sturlis Skrevet April 9, 2010 Forfatter Skrevet April 9, 2010 Fikk montert servo igår, fytti det ble mange timer med banning og steiking. Var en smule mer jobb enn jeg todde kan man si. Glemte å ta bilder underveis, men. Er jo ikke så mye å se egentlig Bilen ble hvertfall en drøm å kjøre etterpå, var jo som natt og dag ;D Tok hjulstillingskontroll og la om hjul på e46'n til søss først =) Det forbanna krysset fra rattstammen ned til tannstanga, det ville ikke av. Var ikke snakk om, så jeg måtte skjære det av. Det var jo veldig lett! Nei. MÅTTE bare sette fyr på det etterpå, det var deilig Haha Ny tannstang Pumpe Gamle tannstanga Gammelt og nytt skiltlys ^^
Sturlis Skrevet April 9, 2010 Forfatter Skrevet April 9, 2010 Ledpærer. Men de virker dessverre ikke med pæresjekken som sdet står på siden dems... http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4915
bergeee Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 var din bil som sto på ford i porsgrunn natt til i går? syntes det var noe kjent med den:P
bergeee Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 å ja vell ja:P jobber på ford! snakk om foræder:P
Melkvik Skrevet April 10, 2010 Skrevet April 10, 2010 å ja vell ja:P jobber på ford! snakk om foræder:P Ha ha jeg jobber nå på Mazda Hyunda da Men har aldri eid en mazda eller hyundai så det er sagt da Men du? har du bilde av det leddet mellom rattaksel og tannstang som du måtte bruke? Ps. Ser ut som du har bra framgang på prosjektet:D Dette blir nok bra!
Sturlis Skrevet April 10, 2010 Forfatter Skrevet April 10, 2010 Bergeee: Ja, er bedre å jobbe med noe man liker, selv om det er biler man ikke liker (skal ALDRI skal ha ford selv), enn å ikke ha no jobb eller å jobbe på rema! hehe Melkvik: Glemte dessverre å ta bilde av det, men det var kortere enn det som var der fra før
bergeee Skrevet April 10, 2010 Skrevet April 10, 2010 aha ja:P du hadde ikke inne en ford mondeo der for ikke så lenge siden da? bulk i taket blandt annent:P bytta fangere til noen sånne kulere noen:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå