Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

SPISERU MED SUGERØR ELLER STURLIZZ

Skrevet

Sånn da kom endelig historien og bildene fra felghandel/bytte :D

Vel, de nye felgene befant seg i Oslo, og hele turen ble veldig spontan, skulle egentlig ikke hente de før til helga. Siden jeg ikke har lappen (har oppkjøring til lørdag! ;D) så spurte jeg en kamerat om vi kunne kjørt å hente de. Han var ikke helt sikker, så han skulle ringe meg sa han. Plutselig kom han på døra og spurte om vi skulle dra. I samme øyeblikk fikk jeg (også rimelig spontant) en kjøper til de hvite felgene. Så vi lassa de hvite felgene i e30'n og vente snuta mot oslo.

Da vi hadde kommet til Kjose (litt før Larvik) Begynte det plutselig å lukte svidd gummi, og så smalt det. Det ene bakdekket mitt sprengte i 80 km/t, og bilen dro over i den andre kjørebanen der det kom biler imot lenger borte. "co-driveren" min fikk heldigvis bremsa ned og styrt bilen ut i sia, der vi måtte legge om hjul, midt i veien, med svære vogntog kjørende forbi i god fart.

job1rscy9oxux1gxr1my.jpg

Sånn så dekket ut! Hyggelig affære, det gikk heldigvis bra med felgen tror jeg, siden dekket vrengte seg utover og kanten ikke kom nedi asfalten

qgknt07iux3vz09qxk6m.jpg

To fine rumper :P

i0k6eic1fumu94vt85d2.jpg

Skrevet

Da ble vi kjørene på to momo'er bak (som skulle selges på samme turen) og to brock foran :P

y5ld01ahcaqq7jzkk77v.jpg

Min co-driver fikk tatt et fint bilde mens jeg stod og la om hjul og :P

aupvyt2na29kpxncdpy6.jpg

Så gikk vi tom for bensin, og gps'en villeddet oss til et sted langt inni skauen som det lissom skulle være en bensinstas... Flott!

q9y0j6s35tclqqpuv679.jpg

Vi fant frem til neste stasjon, som faktisk var der. Litt galskap på veien hører med!

37a1ksuwfkna120gglqb.jpg

Min "designated driver"

8ybjf64eyd0uc88fzmm5.jpg

Skrevet

Og som om ikke det var nok, plutselig var tyskeren tørst på öl i tillegg! Da måtte vi jaggu innom neste bensinstasjon også og kjøpe litt olje...

44f4qgisix39ngz1ef7g.jpg

Og som om ikke det var nok problemer allerede, var det veiarbeid ved liertoppen, spå vible enda mer forsinket. Stakkars mennesker som ventet på oss. En tur som vanligvis tar 2 1/2 time maks tok plutselig over 4 timer...

Og derfra glemte vi å ta flere bilder fra turen. Vi møtte de to karene på alnabru, og kjørte hjem til han jeg kjøpte felgene av. Jekket opp bilen, og momo'ene ble levert til sin lykkelige nye eier. Jeg srudde like godt på alle de 4 nye hjula der, klarte ikke å vente, selv om det begynte å bli mørkt.

Her kommer bildene med de nye felgene, trygt og godt hjemme i Langesund igjen :D

8hzw0spwn2frlb0ha8ho.jpg

Skrevet

zle3mhuy65mbvcfizicr.jpg

slo7l9m17rlw3myi3qe0.jpg

I det minste laget med 35 profil OG strekk, skulle hatt 40 med strekk isteden, for å fylle opp litt mer i hjulbuene, og for felgene sin skyld...

0bt5fgdtmlw00upersn6.jpg

Skrevet

Og joggu blei det rep. av knekt frontfanger på den illsinte 316'en hennes ikveld :P

ntneyf87dw1gjc529j3e.jpg

lgdzhk9ej4ob4vuxleam.jpg

Jess jess, det var alt jeg hadde for ikveld! Håper der likte felgene, det gjorde hvertfall jeg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...