Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

blei nydelig, men du må virkelig få valsa buane og få på noen coilovers og pælme den så jævli i bakken. Senk det til det står på karroseriset, så heiser du den 1/4 ;)

Skrevet

følte jeg at jeg klagde litt mye og ikke sa for mye pent om de nyinnhandla. De var skamfete ;)

Skrevet

Bra du ble fornøyd med felgene, Sturla :D

Og takk for en hyggelig handel!

Godt turen hjem igjen gikk litt bedre enn turen til Oslo ;D

Edit; E'trædven din så bra ut! Men få den ned mot bakken så blir dette kjempebra ;)

Skrevet
blei nydelig, men du må virkelig få valsa buane og få på noen coilovers og pælme den så jævli i bakken. Senk det til det står på karroseriset, så heiser du den 1/4 ;)

Haha :P SÅ mye har jeg ikkeplaner om å senke den, det er trossalt en bruksbil... Men jeg tror jeg må senke den litt til ja =)

Bra du ble fornøyd med felgene, Sturla :D

Og takk for en hyggelig handel!

Godt turen hjem igjen gikk litt bedre enn turen til Oslo ;D

Edit; E'trædven din så bra ut! Men få den ned mot bakken så blir dette kjempebra ;)

Hei igjen =) Takk for en hyggelig handel ja, jeg er veldig fornøyd med kjøpet :D De kledde jo bilen kjempebra!

Skrevet

Felgene var konge! Jeg synes den kledde dissa mer enn Momoene ;)

Men den kunne trengt 10-15mm spacer bak, i tillegg til senken : )

Skrevet
Felgene var konge! Jeg synes den kledde dissa mer enn Momoene ;)

Men den kunne trengt 10-15mm spacer bak, i tillegg til senken : )

Jepp, må space ut alle sammen littegrann...

Skrevet

Desverre ble dette like pent som jeg fryktet... Tror jeg må ta meg en tur til Langesund å stjele et par felger. :lol:

Skrevet

Jepp jepp, Fikk lappen på lørdag ;D

Meen, det var jo en kortvarig glede. Etter 200 meter kjøring sa det bang og diffen røyk og låste seg... Rakk bare å skru den av på lørdag, for jeg måtte jo korte inn mellomakselen for å få på ix-diffen. Var heldigvis ikke mer enn at det gikk an å løsne den mutteren på midten og slå den inn =)

Gamle diffen ute:

pgw4k7kr56vepy6g3a5c.jpg

Ac/dc konsert i igår ;D

zybh75g2ldq76w5vhgyb.jpg

Inn med en tight og fin ix-sperre med nylonforing idag =)

dj4gwpza701dod60y775.jpg

Skrevet
Og joggu blei det rep. av knekt frontfanger på den illsinte 316'en hennes ikveld :P

ntneyf87dw1gjc529j3e.jpg

lgdzhk9ej4ob4vuxleam.jpg

Jess jess, det var alt jeg hadde for ikveld! Håper der likte felgene, det gjorde hvertfall jeg :D

sånn går det med jenter med bakhjulstrek ("og alt for stor motor") på vinter før vettu:P

du får håpe den nye diffen holder litt lengere nå da:P kjipt og måtte bytte diff vær 200km:P gikk vell endel bedre sidelengs også vell?;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...