Gjest atlis Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 blei nydelig, men du må virkelig få valsa buane og få på noen coilovers og pælme den så jævli i bakken. Senk det til det står på karroseriset, så heiser du den 1/4
Gjest atlis Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 følte jeg at jeg klagde litt mye og ikke sa for mye pent om de nyinnhandla. De var skamfete
anders87 Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 Bra du ble fornøyd med felgene, Sturla Og takk for en hyggelig handel! Godt turen hjem igjen gikk litt bedre enn turen til Oslo ;D Edit; E'trædven din så bra ut! Men få den ned mot bakken så blir dette kjempebra
Sturlis Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Skrevet Mai 27, 2010 blei nydelig, men du må virkelig få valsa buane og få på noen coilovers og pælme den så jævli i bakken. Senk det til det står på karroseriset, så heiser du den 1/4 Haha SÅ mye har jeg ikkeplaner om å senke den, det er trossalt en bruksbil... Men jeg tror jeg må senke den litt til ja =) Bra du ble fornøyd med felgene, Sturla Og takk for en hyggelig handel! Godt turen hjem igjen gikk litt bedre enn turen til Oslo ;D Edit; E'trædven din så bra ut! Men få den ned mot bakken så blir dette kjempebra Hei igjen =) Takk for en hyggelig handel ja, jeg er veldig fornøyd med kjøpet De kledde jo bilen kjempebra!
Mikael-B Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 Felgene var konge! Jeg synes den kledde dissa mer enn Momoene Men den kunne trengt 10-15mm spacer bak, i tillegg til senken : )
Sturlis Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Skrevet Mai 27, 2010 Felgene var konge! Jeg synes den kledde dissa mer enn Momoene Men den kunne trengt 10-15mm spacer bak, i tillegg til senken : ) Jepp, må space ut alle sammen littegrann...
316 Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 Desverre ble dette like pent som jeg fryktet... Tror jeg må ta meg en tur til Langesund å stjele et par felger.
E30_Dale Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 Denne her såg ut som den var jævlig strøken! Nydelig E30!
Sturlis Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Skrevet Mai 28, 2010 Desverre ble dette like pent som jeg fryktet... Tror jeg må ta meg en tur til Langesund å stjele et par felger. Haha
Sturlis Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Skrevet Mai 31, 2010 Jepp jepp, Fikk lappen på lørdag ;D Meen, det var jo en kortvarig glede. Etter 200 meter kjøring sa det bang og diffen røyk og låste seg... Rakk bare å skru den av på lørdag, for jeg måtte jo korte inn mellomakselen for å få på ix-diffen. Var heldigvis ikke mer enn at det gikk an å løsne den mutteren på midten og slå den inn =) Gamle diffen ute: Ac/dc konsert i igår ;D Inn med en tight og fin ix-sperre med nylonforing idag =)
316 Skrevet Mai 31, 2010 Skrevet Mai 31, 2010 Hvis den virkelig røk etter 200 meter, synes jeg synd på deg...
bergeee Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 Og joggu blei det rep. av knekt frontfanger på den illsinte 316'en hennes ikveld Jess jess, det var alt jeg hadde for ikveld! Håper der likte felgene, det gjorde hvertfall jeg sånn går det med jenter med bakhjulstrek ("og alt for stor motor") på vinter før vettu:P du får håpe den nye diffen holder litt lengere nå da:P kjipt og måtte bytte diff vær 200km:P gikk vell endel bedre sidelengs også vell?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå