Sturlis Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 Ja, har lakkert noen forskjermer og sånt tidligere i år...
Sturlis Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Skrevet Mai 15, 2009 Montert litt Og halleluja for uoriginale deler! Her må det moddes litt ja :/ Haha xD
E30Frelst Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Nydelig farge på bilen! Syns det ble KJEMPE fint! : ) Gratulerer med en fin bil Likte forresten innslaget ditt med katte bildene
Sturlis Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 Takk for det Her kommer litt snacks til dere, lar bildene tale for seg Montert fronten Grunna det staget som jeg hadde glemt... Fått inn teppene i bagasjen MÅTTE jo bare røyklegge skolegården da :D Pussa, lakka og montert listene på frontfangern =) Det var det for idag =) Imorra skal jeg ta med bilen hjem fra skolen
Sturlis Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Skrevet Mai 20, 2009 Da var bilen hjemme etter mye om og men.. Er noe galt med det elektriske, noe som står og tapper strøm hele tia, får se om jeg finner ut av det imorra. Så har jeg kjøpt et 8000k xenonkit til bilen, av merke autogauge. Ga 500 spenn for det, koster sikkert et par lapper nytt
OverKill Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Da var bilen hjemme etter mye om og men.. Er noe galt med det elektriske, noe som står og tapper strøm hele tia, får se om jeg finner ut av det imorra. Så har jeg kjøpt et 8000k xenonkit til bilen, av merke autogauge. Ga 500 spenn for det, koster sikkert et par lapper nytt Vedder en HEL sigarett på at vi finner ut av det i morra, HØHØ
///FredriK.S Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Går på Klosterskogen ja. Super flott bilen din har blitt. Noen ting jeg lurer på. Sender deg PM.
Elliott Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 faen nå klør det i mine fingrer, jeg vill også bli ferdig! Ble utrolig fin, flott farge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå