ZhilleN Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Jeg trenger litt hjelp av noen som kan litt om E36. Jeg har tenkt til og kjøpe meg M3 kanaler, også lurte jeg på hva jeg skal gjøre når jeg har org. kanaler? Hva må gjøres for og få på M3 kanalene? Takker for svar!!
bård Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Er bare skjørt på utsida kanalene. Borres hull i knalene og festes med klips:)
Simen! Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Tenker du på side-skjørter eller? edit: bård kom før meg..
E36Cab1 Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Følger vel med mal for borring av hull i kanal til klips på orginale skjørt meiner eg?!?
ZhilleN Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Skrevet Mars 6, 2009 Ok, takker for mange gode svar her! Så da er det bare og borre i de org. kanalene og tilpasse, og sette på klips?
Simen! Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Borre og klips ja, vet også mange som bruker lim! Sicaflex mener jeg det heter...
bård Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Bruk borrmal, så komer hullene på rett plass og skjørta sitter perfekt. Mange som bruker sica ja, men tror det helst er på uorginale skjørt som ikke er beregnet for orginal klips. Blir jo mye søl å bare lime de, kjipt hvis de skal av i forbindelse med lakkering etc. Vil absolutt anbefale å feste med klips.
jon///M Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 bør man ikke lakke på noe greier etter man har borret hullene for at det ikka skal røste?
Nøstbakken Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Les litt her .. : http://www.geocities.com/e36rulz/M3Side ... stall.html
Simen! Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Bør vel lakke etter man har borret ja, og ha på tectyl eller annen rust-beskyttende der kanalen blir dekt av skjørtet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå