mrhansen Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Som sagt baklykter helt hvite med mulighet for checkcontrol! kun 2 år gamle. med pakkning ser ut som nye. alle pærer følger med. 1000,- + frakt! Har også orginale Linse frontlykter med alle koppene bak på lyktene. Det kom vell i 95 så er E36 facelift. 1000 + frakt 41 78 78 98!
mrhansen Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Skrevet Mars 6, 2009 Bilde ? ja hvis du gir meg email kan jeg sende bilde der de står på bilen. veldig fine lykter. for ikke lastet opp på bimmers av en eller annen grunn hehe.
mrhansen Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Skrevet Mars 6, 2009 For de som lurer: takk for ikke lastet opp bilder å skjønner faen ikke hvorfor.
Superbeetle Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Er jo ikke lexuslykter dette da! Er vel hvite lykter? Disse kan jo være pene på riktige bilen Lexuslykter gir jo grunnlag for bannlysning fra forumet...
vetu03 Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 hehe, langt fra lexus ja.. skift overskrift du, tror det er rimelig mange som ikke en gang gidder innom fordi det står lexus...
m-alpin Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 enig i den,liker de lyktene jeg. kjøper de til uka jeg hvis jeg får bilkjøpet i havn
mrhansen Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Skrevet Mars 6, 2009 hehe, langt fra lexus ja.. skift overskrift du, tror det er rimelig mange som ikke en gang gidder innom fordi det står lexus... hehe ok takk
mrhansen Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Skrevet Mars 6, 2009 Er jo ikke lexuslykter dette da! Er vel hvite lykter? Disse kan jo være pene på riktige bilen Lexuslykter gir jo grunnlag for bannlysning fra forumet... hehe ja er fra dele bilen en som sa til meg det var det så trodde det hehe akkuratt kjøpt meg to bmw cab som jeg bygger sammen serru
mrhansen Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Skrevet Mars 6, 2009 enig i den,liker de lyktene jeg.kjøper de til uka jeg hvis jeg får bilkjøpet i havn hehe, med en gang jeg for bilder begynner folk å komentere irriterer meg at jeg ikke for lastet opp bilder har masse fine deler fra den bilen. så og si hele bilen
wagon Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 har de fortsatt kom med bud Kan hive inn ett bud på 500,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå