glenn.G Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 var det olje på den når du kjøpte den? bruker den vann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Helt seriøst, jeg er overraska over at du ikke har solgt denne enda. Her får man seg jo en fin bil som skiller seg ut ifra mengden. Perfekt for en 18åring som har spart opp litt gryn. Men men, det var denne finanskrisa da. Lykke til med salget uansett. Får håpe den kommer i gode hender er nok ikke så lett bil å selge. da det er så sykt mange billige 318iser for tiden. for jo en OK en til 20-30 lapper . men så ut som en fin bil med fin farge, lykketil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Helt seriøst, jeg er overraska over at du ikke har solgt denne enda. Her får man seg jo en fin bil som skiller seg ut ifra mengden. Perfekt for en 18åring som har spart opp litt gryn. Men men, det var denne finanskrisa da. Lykke til med salget uansett. Får håpe den kommer i gode hender er nok ikke så lett bil å selge. da det er så sykt mange billige 318iser for tiden. for jo en OK en til 20-30 lapper . men så ut som en fin bil med fin farge, lykketil Denne kan jo ihvertfall ikke sammenlignes med en til 20-30 lapper da! Fin bil, nydelig farge og tøft interiør! Håper den havner i ''gode'' hender til slutt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 var det olje på den når du kjøpte den? bruker den vann? var det men det var en lekkasje på den som nå er fikset. bruker ikke noe vann eller olje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Jeg likte de stola dine! Kjempebil! Hadde jeg ikke kjøpt e36 min så hadde jeg ratt henta denna tenker jeg. Lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Helt seriøst, jeg er overraska over at du ikke har solgt denne enda. Her får man seg jo en fin bil som skiller seg ut ifra mengden. Perfekt for en 18åring som har spart opp litt gryn. Men men, det var denne finanskrisa da. Lykke til med salget uansett. Får håpe den kommer i gode hender er nok ikke så lett bil å selge. da det er så sykt mange billige 318iser for tiden. for jo en OK en til 20-30 lapper . men så ut som en fin bil med fin farge, lykketil Poenget mitt er at når jeg lufta at jeg skulle selge min, så hagla det PMer Og den er nesten kliss lik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Fin bil da Folk kjøper heller en 92model som er sliten, uten skinn og mtech. Folk skjønner ikke at en 92 og 96model ikke kan sammenlignes. Syns 70.000kr var meget fin pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Fin bil da Folk kjøper heller en 92model som er sliten, uten skinn og mtech. Folk skjønner ikke at en 92 og 96model ikke kan sammenlignes. Syns 70.000kr var meget fin pris. takk... endelig noen som har skjønt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg