Gå til innhold

96 bmw 318is induvidual selges ved rask handel 70,000kr

glenn.G
 Share

Anbefalte innlegg

Helt seriøst, jeg er overraska over at du ikke har solgt denne enda. Her får man seg jo en fin bil som skiller seg ut ifra mengden. Perfekt for en 18åring som har spart opp litt gryn. Men men, det var denne finanskrisa da. Lykke til med salget uansett. Får håpe den kommer i gode hender ;)

er nok ikke så lett bil å selge. da det er så sykt mange billige 318iser for tiden.

for jo en OK en til 20-30 lapper .

men så ut som en fin bil med fin farge, lykketil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt seriøst, jeg er overraska over at du ikke har solgt denne enda. Her får man seg jo en fin bil som skiller seg ut ifra mengden. Perfekt for en 18åring som har spart opp litt gryn. Men men, det var denne finanskrisa da. Lykke til med salget uansett. Får håpe den kommer i gode hender ;)

er nok ikke så lett bil å selge. da det er så sykt mange billige 318iser for tiden.

Denne kan jo ihvertfall ikke sammenlignes med en til 20-30 lapper da! Fin bil, nydelig farge og tøft interiør! Håper den havner i ''gode'' hender til slutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt er at når jeg lufta at jeg skulle selge min, så hagla det PMer :P Og den er nesten kliss lik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil da ;) Folk kjøper heller en 92model som er sliten, uten skinn og mtech. Folk skjønner ikke at en 92 og 96model ikke kan sammenlignes.

Syns 70.000kr var meget fin pris. ;)

takk... endelig noen som har skjønt det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...