Janka7 Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 Joda, etter hvert. Men viktigere å få skiltene på enn å ha nye lykter, og når de blir så råsexy som sorte, klarer jeg meg fiiint en god stund med dem
anders87 Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Hellew Blir nok bra dette her tilslutt! Og de lyktene blir knall med litt soting faktisk
Arild G. Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 ser bra ut de planene dine. er også enig angående øyelokkene, de må bort jeg har selv hatt et par biler med øyelokk før, og jeg skjønner ikke hva jeg tenkte på da hvilke sommerfelger skal du kjøre med da? felgene gjør halve bilen vet du by the way, har du kjørt rundt med en veldig høy passasjer? ser nakkestøtta står helt i taket
Janka7 Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 Slike sommerfelger har jeg liggende Syns de er utrolig hotte! Hmm.. Nakkestøtten har jeg ingen forklaring på Kan være når jeg skulle rive av de gyselige lidl-setetrekkene som var på setene. Jess, jeg liker planene mine
Richirich Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 de felgene der er sinnsykt kule om man lakkerer dem hvite også, spesielt på mørk bil
Arild G. Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 njaaa.... jeg synest de er finest i sølv, og evt polere kanten slik som på bildet.
Richirich Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 njaaa.... jeg synest de er finest i sølv, og evt polere kanten slik som på bildet. det er som alt annet smak og behag
Janka7 Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 Felgene kommer ikke til å bli lakkert hvite, det kan jeg love
Der Barockengel Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Hei, vet du at skiltplaten din er skjev? Il est beau, ton chien. Økonomien tilsier ikke flytting av bilen hit før juni-ish. Kan ikke kjøre den hele veien i den stand den er i nå, den høres ut som et helikopter Så skal ta den på Hurtigruten Hurtigruten er en grei måte å flytte bil på, men jeg ville anbefalt å prøvd å få gjort det snart - som du sikkert vet, er sommertakstene til Hurtigruten vesentlig høyere enn i lavsesongen.
Janka7 Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 Hei, vet du at skiltplaten din er skjev?Il est beau, ton chien. Økonomien tilsier ikke flytting av bilen hit før juni-ish. Kan ikke kjøre den hele veien i den stand den er i nå, den høres ut som et helikopter Så skal ta den på Hurtigruten Hurtigruten er en grei måte å flytte bil på, men jeg ville anbefalt å prøvd å få gjort det snart - som du sikkert vet, er sommertakstene til Hurtigruten vesentlig høyere enn i lavsesongen. Haha, så søt du er! Takk skal du ha, han er min stolthet Herlig lite sak! Er litt restplasser innimellom, om ikke jeg finner det, får jeg enten kjøre henne opp, eller ta det når det blir billig igjen. Litt for mye utgifter og litt for lite inntekter om dagen
Janka7 Skrevet April 9, 2009 Forfatter Skrevet April 9, 2009 Trenger tidsfordriv, så jeg kan vel fikse litt på denne tråden. Har ikke skjedd noe nytt, men jeg trenger en plass å notere ned alle deler og slikt som er blitt byttet i nærmeste fortid. (går igjennom kvitteringsmappen) -Servopumpe -Clutch(denne visste jeg ikke var byttet, så det var jo kos:D Alt man vet når bilen står stille ) -Kjølevifte -Bærekuler+svingarmsforinger og slikt -Bremseslanger Med 30 tusen tilbake på skatt, skal halvparten settes av til ISelin, da kommer demperne og eksosen forhåpentligvis på stell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå