S. Gunstad Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Så strøken ut denne! Skal kikke etter den når jeg ferierer i Larvik i sommer
Søreng Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Denne så meget pen ut. BBS CH blir aldri feil på E46. Hiv gjerne ut noen interiørbilder også. Men ville fjernet M-merket bakpå siden du ikke har noen M-bil og heller ikke m-tech pakken på bilen Gi oss litt mere info på bilen.. Modell, km etc...
benger Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Denne var flott! E46 coupe er virkelig en bil som blir utrolig pen av veldig enkle grep, som f.eks felger. Disse satt som et skudd Kanskje skaffe noen andre skilt med midtstilte tegn, eller fjerne den hvite lappen over flagget. Likte kombinasjonen med svart og krommede lister/nyrer
Bmw325i Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 bildene er tatt like etter jeg kjøpte bilene har fjerna m merka får leeeenge sia
aloebiz.net Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 M-tech II kit, sota blinkere og nye LED baklykter gjør seg veldig også! =) Se min bil i signaturen så kan du se hvordan det blir.. har akkurat samme bilen som deg
EirikL Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 Pøs på med flere bilder, for denne så veldig spennende ut. Det er umulig å trå feil med sort E46 coupe med BBS CH. Som sagt oer her, legg ut noen flere bilder både utvendig og innvendig. Godt å høre at M-erket er fjernet
|Andreas| Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 Ser ut som en meget pen coupe det der! Litt info?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå