Gå til innhold

Bytter borbet a


Richirich
 Share

Anbefalte innlegg

Hei !

Har lyst på nye felger, så lyst å bytte felgene mine i noe annet :)

Er relativt nye dekk på felgene..

Er interessert i felger med kant, eller alpina look-alike felger, men åpen for forslag :)

foran: 7.5x16"

bak: 9x16

4x100

litt dårlig bilde da felgene står til lagring om dagen :P de er ikke helt feilfrie, men på god vei ;)

her på min gamle cab..

cm1ju0pknwzs508sxvq3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei. har 4stk forsåvidt ubrukte Alessio Monza 7x15 felger. si ifra om det er noe interesse da ;>

blir ikke 15" litt lite på e30 ? :(

hehe, åpen for forslag var du, og jeg kom med ett;> de er jo alpina look synes jeg da, om du mener de med mange tynne eiker. kan brukes som vinterfelger vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Et15 på 9j-felgene, de foran er jeg ikke riktig sikker på men det kan jeg sjekke i morra. Intr i deler/stæsh eller cash? =p

Mye bulker, skader på dem?

Har du noe morsomme deler a ? :)

er ikke mye skader altså, skal ta å vaske de skikkelig i mårra tenker jeg, så skal jeg se godt over dem og ta bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Et15 på 9j-felgene, de foran er jeg ikke riktig sikker på men det kan jeg sjekke i morra. Intr i deler/stæsh eller cash? =p

Mye bulker, skader på dem?

Har du noe morsomme deler a ? :)

er ikke mye skader altså, skal ta å vaske de skikkelig i mårra tenker jeg, så skal jeg se godt over dem og ta bilder :)

Vet ikke hva du er intr i^^ hehe

Har en M3 kopi vinge jeg ikke bruker og stabstag foran, shortshift (trooor den er til 320) ellers har jeg snart en 320/323 delemotor, hvite/ røde krystall baklykter, bøttestoler, sparcoratt og litt smådiv av orginale fangere etc bare jeg får overhalt bilen. Hvor snart snart er vites ikke =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...