Gå til innhold

Bytter borbet a


Richirich
 Share

Anbefalte innlegg

Det er Et15 på 9j-felgene, de foran er jeg ikke riktig sikker på men det kan jeg sjekke i morra. Intr i deler/stæsh eller cash? =p

Mye bulker, skader på dem?

Har du noe morsomme deler a ? :)

er ikke mye skader altså, skal ta å vaske de skikkelig i mårra tenker jeg, så skal jeg se godt over dem og ta bilder :)

Vet ikke hva du er intr i^^ hehe

Har en M3 kopi vinge jeg ikke bruker og stabstag foran, shortshift (trooor den er til 320) ellers har jeg snart en 320/323 delemotor, hvite/ røde krystall baklykter, bøttestoler, sparcoratt og litt smådiv av orginale fangere etc bare jeg får overhalt bilen. Hvor snart snart er vites ikke =p

originale fangere + skjørt hørtes veldig interessant ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal nok kunne få til det (= Må bare få igjen svar fra han som skal gjøre bilen om når og hvordan han vil ha bilen =p De orginale fangerene er hvite, bakfanger`n er det bulk i men har ny alubjelke til den^^

bare de er komplette så, har liksom bare seidl fangere + skjørt nå, ingen alubjelke eller noe :P ikke noe stress altså :) fangere skal lakkeres uansett :) er det grøftelys i fangern ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, jeg tenker jo ikke engang =p Bjelkene må jeg jo ha selv for å montere Mtech`n tror jeg. Shait. Må høre med fyren.

gjør det a ;) passer det forresten på facelift ? :P

Det er jeg usikker på, kanskje noen her vet?

Jeg har forsåvidt også mulighet til å legge imellom krysseikene bare det blir bart. Eller om jeg kan få med noen stålfelger =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, jeg tenker jo ikke engang =p Bjelkene må jeg jo ha selv for å montere Mtech`n tror jeg. Shait. Må høre med fyren.

gjør det a ;) passer det forresten på facelift ? :P

Det er jeg usikker på, kanskje noen her vet?

Jeg har forsåvidt også mulighet til å legge imellom krysseikene bare det blir bart. Eller om jeg kan få med noen stålfelger =p

titta raskt på "kofangere" på koed, og det er ikke spesifisert noe om preface eller face :)

komplette fangere hadde vært best egentlig, har allerede et par vinterfelger på dekk :) skal leite litt etter "kofangere" jeg, så ser vi når du har prata med fyren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 nye dekk er vel... 2k omtrent så. Det kanskje om dekkene på dine er bra?

Og felgene er greie da såklart, lengter etter bilder :D

skal ta å måle mønsterdybde og ta bilder neste gang jeg er i garasjen, mest sannsynlig i morgen :)

Great^^ Gleder meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...