Peoplez Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Hey. Har en standard e61 svart 525 touring, lurer på å sette på en m-tech front, og kun den. Noen som har noen meninger om det? hadde ikkje planer om å sette på hekken og sideskjørta, da eg synst det ikkje er så enorm forskjell. Men kun front Har forøvrig 19" m6 felger, litt senka foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Jeg syns M-front på en standardbil er pent jeg. Den gjør ikke så linjene krasjer med resten av det originale. Det er imdilertid ganske stor forskjell på M-tech side og hekk kontra originale.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 Jeg syns M-front på en standardbil er pent jeg. Den gjør ikke så linjene krasjer med resten av det originale. Det er imdilertid ganske stor forskjell på M-tech side og hekk kontra originale.. ja, men spm er jo om det ser rart ut med kun m-front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Jeg syns M-front på en standardbil er pent jeg. Den gjør ikke så linjene krasjer med resten av det originale. Det er imdilertid ganske stor forskjell på M-tech side og hekk kontra originale.. ja, men spm er jo om det ser rart ut med kun m-front Og svaret hans var: Jeg syns M-front på en standardbil er pent jeg. Den gjør ikke så linjene krasjer med resten av det originale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Her er et bilde som viser M-tech front med Hartge frontleppe i kombinasjon med originale side- og hekkskjørt. Det er imdilertid synd at han har lakkert tåkelysinnsatsene sølv.. Vesentlig penere om de hadde vært sorte - slik som det originale.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå