general_tom Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Jeg lurte på om det er forskjell på lengden på demperne på sportsunderstell/org understell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Sportsunderstell er orginalt på e46 coupe. Så hva mener du med orginalt vs sportsunderstell? Dempere fra sedan? Hvis du tenker på dempere til senkefjærer, så er disse laga for å operere i "lavere register" slik at hvis du beholder orginale demperene så er det ikke helt optimalt, men om det kun er litt senking så mener mange at det er ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_tom Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2009 jeg har sportsunderstell på bilen min. også har jeg tenkt og kjøpe meg bilstein dempere, men de viste ikke om det var forskjell på biler med sportsunderstell vs vanlig understell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Nei, coupé kom standard med sportsunderstell, mens sedan og touring hadde dette som ekstrautstyr. Sportsunderstell er jo ikke så enormt lavt, så jeg kan ikke svare på om bilstein dempere for senkefjærer da passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_tom Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2009 oki. de har 2 typer dempere. det ene kalte de sportsdempere, og det andre for biler som er senka ekstremt. så skulle vist hva jeg skal ha.. synes bilen min er nokså lav nå.. har satt på senkeskåler forann, så den subber oppunder med en gang. så vet ikke jeg om sportsunderstellet er lavt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_tom Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Kan hende at bilen din er senket ytterligere, originalt sportsunderstell senker bare 15mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_tom Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 det sitter orginale fjærer og dempere. men er det noen inne her som har kjøpt bilstein dempere på bile sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå