Chris_325iM Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 har slik løftebukk selv i garasjen, helt genial til alt av mekking som ikke har med girkasse eller eksos å gjøre Den blir flott den garasjen! hvordan blir det med farger på vegger osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 ja, hadde en slik løftebukk på min forje arb.plass på klargjøringa. som du sier.. helt grei til det meste utenom girkasse på rwd og eksos. men da kan en bare heise bilen opp å sette med på krakker f.eks. skal bare sparkle overgangene og male med en lys farge så jeg får utnytta lyset mest mulig skal muligens plate resten av veggen i boda idag og begynne på hyller og arb.benk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Et prosjekt til inspirasjon den dagen jeg endelig får egen garasje (først skal huses bygges, og vi har ikke kommet lengre enn første runde med søknader) siden det var litt mer folkeligge dimensjoner over dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 da har jeg plata ferdig inne i boda.. så nå må jeg bare leige meg en jekk, så jeg får ta i taket også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Hvordan er egentlig tilgangen til understell ved bruk av en slik løftebukk? Har en to søylet i mitt verksted, og ser det litt plundrete med en slik innretning til å løfte bilen for og gjøre annet enn bremsejobber.. Kom hjerne med foto av under bilen f.eks, så jeg som uviten får sett hvordan tilgangen er. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 hva slags industrimaling brukte dere. vi har problem at limen løsner ifra garasjen vår. er 2 komponent vi har brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 Hvordan er egentlig tilgangen til understell ved bruk av en slik løftebukk? Har en to søylet i mitt verksted, og ser det litt plundrete med en slik innretning til å løfte bilen for og gjøre annet enn bremsejobber.. Kom hjerne med foto av under bilen f.eks, så jeg som uviten får sett hvordan tilgangen er. : ) er ingen problem å plukke ned komplett for- og bakhjulstilling på biler.. problemet starter når man skan jobbe midt under bilen, som f.eks med eksos og girkasser på rwd... vi brukte den vi hadde på den forje arb.plassen jeg jobba på til alt mulig reprasjonsarbeid.. hva slags industrimaling brukte dere. vi har problem at limen løsner ifra garasjen vår. er 2 komponent vi har brukt. husker ikke hva den heter, men er ikke 2 komponent jeg har brukt. er vanlig 1 komponent. mista/glapp en girkasse fra ca 15 cm høyde, og det viste ikke i malingen engang så er veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Veldig artig og se garasje prosjekter! Ser ut som du får det veldig bra der til slutt! Tror vi tenker likt, fordi det er ganske like planer jeg har for min fremtidige garasje unntatt jeg skal ha dobbel ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 han som bygde huset og garasjen skulle egentlig ha dobbel garasje. men det ligger en hovedvannledning rett under meter fra hjørnet på garasjen. tror loven sier minimum 2 meter fra bygninger, men de fikk godkjent søknaden så lenge de laget forsterkninger fra grunnmuren og inn i gulvet når det ble støypt (ble gjort av meg) grunnen til dette er vist hovedvannledningen må graves opp, så skal ikke garasjen rase ut i "hullet". får akuratt plass til begge bilene inni garasjen, men tror jeg kommer til å bygge en carport på andre sida av huset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 fikset resten av benkeplata idag. fikk også rydda i verktøyet som fløyt på gulvet i hele garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 flinke å mekka garasje du jo! kanskje d va snikker du sko ha vært? trenge litt garasjedugnad-mekk i min garasje o... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Så ut som en kjempe plass og holde på med bil pøs ut flere bilder etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2009 flinke å mekka garasje du jo! kanskje d va snikker du sko ha vært? trenge litt garasjedugnad-mekk i min garasje o... haha.. snekker ja.. gi meg en spikerpistol da hvertfall, er ikke så treffsikker med den hammeren enda kommer mer bilder etter hvert.. har handlet inn stikkontakter og slik idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Kult prosjekt å garasjen bir jo knallbra! Hvilken maling bruker du? jeg og pappsen holder på og pusser opp vår også. tenkte å male gulvet en lys grå eller hvit farge. Noe tips hvor jeg kan kjøpe maling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå