Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kjempefin bil :) Stilig farge

Her er noen håndtak jeg kom over

http://www.bsbildeler.no/?pno=134234

http://www.bsbildeler.no/?pno=135805

Har du funnet ut av skranglelyden foran? Er du sikker på at du ikke har fått med en svenske på kjøpet :lol:

Takk for tipsa, men jeg er ute etter et som ser originalt ut.

Skranglelyden tror jeg er registerkjedestrammeren. Har ljøpt en ny, men den fikk jeg ikke montert før vinteren slo inn for fult.

Tar det når våren titter frem her......

• 4 months later...
  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da er tiden kommet for å bestille nytt understell. Noen med anbefalinger? Er det et must å kjøpe KW eller Bilstein? Eller er det andre som også holder mål?

• 2 months later...
Skrevet

Tenkte det var på sin plass med et par bilder fra årets sesong. Har ikke skjedd så mye med den, annet enn gule grøftelys og skinnnhåndbrekk:) Har også fått tak i et billig/brukt justerbart senkesett til den, som jeg håper snart dukker opp.....

8gvm9r7x78q8slnpj5gz.jpg

oq2boykjr1eys9ylm19s.jpg

• 1 year later...
Skrevet

Går utrolig tregt her. Må vel bare innse at jeg bytter bruksbil for ofte, og bruker tiden/pengene på de i stede for M3`n. Håper og tror at når jeg er ferdig med 530d`n nå, så kan jeg vie litt mere tid til M3`n.

Er mye som skal gjøres med den nå. Alt av foringer skal byttes, og må få tak i et nytt understell til den. Solgte det brukte jeg kjøpte til paukri her på forumet. Dessuten trenger den ny kat/katerstatter, og en del lakkjobber rundt omkring. Felger er jo også på plakaten, har fått kjøpt inn et par sett, men de er oppusingsprosjekt begge to.

Skrevet

Litt bilder fra 2012:

E46`n til en kompis, solgt og byttet ut med 525d LCI

x82hu82ivczll1e6ug6q.jpg

Samme E46`n og paukri sin E36

02khc168i7c91x9o76lt.jpg

Prøvemontering av 19" BBS CH. Meninger?

u3kewz1ymqild67zhlba.jpg

Skrevet
den kledde bbs ch hjula. bare synd de ikke var 18"

Ja er enig med deg egentlig. Har også kjøpt et sett med BBS RSII i 18" til den. Men de trenger oppussing, så de kommer nok ikke på i år.

Skrevet
den kledde bbs ch hjula. bare synd de ikke var 18"

+1

18" er definitift maks av hva som ser bra ut på e36. Felgene i seg selv er perfekte på din bil, men min personlige mening er at de er for store :P

• 1 month later...
Skrevet

Har stella litt med bilen i dag. Fikk prøvemontert BBS RSII felgene. Både bil og felger ser ikke ut for øyeblikket. Felgen skal forøvrig pusses opp.

cp9cpmuraom2bit8frji.jpg

r7hvmc6t9wz7ttq9fqh6.jpg

Fikk også demontert litt deler som er defekte. Høytmontert bremselys i Motorsportvingen, og sentrallåsmotoren til bagasjerommet.

5d00h8rj56auesbulhhg.jpg

Skrevet
Herlige hjul! Passa perfekt! 8)

Takk takk :)

Gleder meg til de er ferdige, men regener ikke med de kommer på bil før til neste år.

Har helt nye dekk på originalfelgene, så blir nok de denne sesongen også.

Skrevet

19" ch passer sykt bra på e36 til å være 19, men det må være mye mindre dekk og mer senk ;)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Skrevet
19" ch passer sykt bra på e36 til å være 19, men det må være mye mindre dekk og mer senk ;)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Ja har sett noen som ser bra ut, men da ser det ikke så veldig kjørbart ut lenger. Og det er jo det denne bilen handler om, å bli kjørt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...