Z1 Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Har vert en tråd her om dette med bilder . Sitter foran på vanosen en torx/umbrako
Kobar Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 hvor mye ga du for denne da? har selv sett ett par M3`r på autodb som er fra sverige til 50.000kr! er det noen av disse?
Z1 Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 hvor mye ga du for denne da? har selv sett ett par M3`r på autodb som er fra sverige til 50.000kr! er det noen av disse? Er flere til 60- 80 Di billigste er i den dårligste formen også, er ikke di billigsete og repparere heller.
Kobar Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 er ofte slik me di aller fleste biler. men av den beskrivelsen han har lagt ut her til nå, kan minne om en av di til 50.000kr på autodb... iogmed at dersom det er en slik billigbil så stopper vel ikke problemene helt enda..
x25Touring Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 hvor mye ga du for denne da? har selv sett ett par M3`r på autodb som er fra sverige til 50.000kr! er det noen av disse? De på autodb er engelske, du ser det hvis du studerer bildene. Min er Daytonaviolett.
Kobar Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 hvor mye ga du for denne da? har selv sett ett par M3`r på autodb som er fra sverige til 50.000kr! er det noen av disse? De på autodb er engelske, du ser det hvis du studerer bildene. Min er Daytonaviolett. hehe, det har du helt rett i;) hva gav du for din? har du planer om å betale avgifter og ha norske skilter på den?
x25Touring Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 Skal muligens ha skilter etterhvert, men blir ikke i første omgang.
Luftwaffel Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Instrumentene dine er nok bare de interne batteriene, jan erik. Er ihvertfall sånn på alle de tidligere modellene. Skal sjekke elektronikk-oversikten på spjeldhusbryteren din når jeg kommer på jobb i morra, da den bærbare ligger der, kan hende vi kan rense den. Forøvrig vil jeg mene at det kan være lurt å bytte innsugsbelgene/kjøpe effektinnsug, som nevnt tidligere i tråden. Tenkte ikke på dette når vi snakket på telefon isted. Men nå tar vi en diagnose i morgen eller onsdag, så skal du se det drar seg til.
x25Touring Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 Instrumentene dine er nok bare de interne batteriene, jan erik. Er ihvertfall sånn på alle de tidligere modellene.Skal sjekke elektronikk-oversikten på spjeldhusbryteren din når jeg kommer på jobb i morra, da den bærbare ligger der, kan hende vi kan rense den. Forøvrig vil jeg mene at det kan være lurt å bytte innsugsbelgene/kjøpe effektinnsug, som nevnt tidligere i tråden. Tenkte ikke på dette når vi snakket på telefon isted. Men nå tar vi en diagnose i morgen eller onsdag, så skal du se det drar seg til. Ja men selv om de interne batteriene er gåene, så skal vel ikke alt dø? Men hadde jo vært jekla greit hvis det var det som var feil da..........
x25Touring Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 Men når vi først snakker om instrumentene, hvordan får man av airbagrattet i en E36? Er veldig enkelt i E46`n, men er ikke det samme her.
Luftwaffel Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Kan godt hende at det er det som er skjedd, men forhåpentligvis vil vi få vite noe på diagnosen. Hvis ikke bare piller vi det ut. Airbagratt ja... Skal sjekke med workshopdata når jeg kommer på jobb i morra. Tror det skal være en manual for demontering der. Bare husk å kobla av batteriet først.
x25Touring Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 Var i gang med å plukke det av i dag, men fant ikke helt utav det. Fikk nesten ut instrumentet uten å ta det av da, men blir så knotete.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå