Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Komplett motor med girkasse gått rundt 200 gikk no vilt . dro ifra b25 sedaner.

vis noen husker izat filmen. så kommer faktisk denne motoren fra den e30n med gul skrift på

skal være en AC Schnitzer. motor. og tar jeg ikke helt feil. så er første gir NED på kassa. er vel noe sport. er ikke så inn i e30 så dette kan eventuelt folk med info komme med vis de har lyst.

men kom med bud

Skrevet
Izzat kommer på tv ikveld :wink:

Tenkte det var verdifull informasjon :lol:

Hehe, minnes ikke å huske at ''våre nye landsmenn'' la ut om noe specs. på den motoren i filmen men... Jævla bra film forresten...

Skrevet
NRK1 21.20

takk!! ang motor, er det noe motordata å finne om den?

Prøvde å søke på nettet uten hell så jeg håper selger kan komme med noe mer info her...

Skrevet

vet ikke om noen annen 323 som schnitzer har lagt fingrene på enn S3T, men nå er det jo faktisk forskjell på AC Schnitzer og Schnitzer Motorsport som S3t ble bygget av også, selv om det er samma firma i bunn og grunn.

Det er ikke bare et ac Schnitzer toppdeksel med dogleg-kasse da? Dogleg tror jeg var en option på de tidlige 323 med getrag 240

Skrevet
vet ikke om noen annen 323 som schnitzer har lagt fingrene på enn S3T, men nå er det jo faktisk forskjell på AC Schnitzer og Schnitzer Motorsport som S3t ble bygget av også, selv om det er samma firma i bunn og grunn.

Det er ikke bare et ac Schnitzer toppdeksel med dogleg-kasse da? Dogleg tror jeg var en option på de tidlige 323 med getrag 240

ja var option på 323. 245 het den vel og er svakere enn feks 260 har jeg lest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...