kaihore Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 Har også el-takluke til e36, i fargen lagùnagrøn, med motor, styring osv. Og en førerdør i samme farge, samt diverse annet, kun å spørr:)
kaihore Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 pris på styresnekke?? bud:) ca 1000lappen;)
John-Magne Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 kor masse skal du ha for listen rundt bilen? dei på dørene.. og dei so skal vera under dørene?
kaihore Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Skrevet Mars 23, 2009 kor masse skal du ha for listen rundt bilen? dei på dørene.. og dei so skal vera under dørene? har desverre lite lister til salgs da jeg skal ha de på bakfanger og frontfanger, og under passaskjerdør er den gåen. men er du intrisert i å kjøpe det som er igjen så er det kun å gi lyd;)
kaihore Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Skrevet Mars 24, 2009 Opp! har igjen: -Dører, høgre side -Bakrute -Speedo (automat) -Midtkonsoll -ALT av motordeler -diff -Mellomaksling -Begge forskjermer (lite rust) -Kledning bagasjerom -Dørtrekk -Avtakbart hengerfeste (mangler krok men kan skaffe) -Dørktrekk grå i god stand -Gummi OG stoffmatter i ok stand -Hanskeromm -Styring varmeapparat -16" sommerhjul med gode dekk (bilder) -Spørr om det er noe jeg ikke har tatt med, helst pm eller tlf:)
kaihore Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 ingen som trenger noe?:S selger billigt, runder ned prisene til mer dere kjøper:)
kaihore Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 har du komplett interiør?seter, dørtrekk o.s.v? seter har jeg, men er en del sprukkne sømmer på det. dørtrekk har jeg også, men ene dørtrekket har hvert av bilen, og inni en kjeller en stund, så var ganske skittent, men om du er intrisert tar jeg gjerne framm og vasker alle, og sender:) kommer kun and på budet;) de er sorte og grå.
Anbefalte innlegg