Gå til innhold

Motorbremsebenk prosjekt


Anbefalte innlegg

Ser meg nødt til å skryte litt av supporten til Eivind her! Helt siden høst har jeg hatt feil med at motoren fjusker, har regelmessig mailet med Eivind om hva årsaken kunne være siden V44 sprutet er handlet fra han. Til slutt etter 45 min telefonsamtale hadde vi funnet feilen, det var JEG som hadde loddet triggeren feil :oops:

Knallbra support :D:D:D

Thumbs up!!! :beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser meg nødt til å skryte litt av supporten til Eivind her! Helt siden høst har jeg hatt feil med at motoren fjusker, har regelmessig mailet med Eivind om hva årsaken kunne være siden V44 sprutet er handlet fra han. Til slutt etter 45 min telefonsamtale hadde vi funnet feilen, det var JEG som hadde loddet triggeren feil :oops:

Knallbra support :D:D:D

Thumbs up!!! :beer:

Dæven du e tidlig oppe Frode. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...
påtide med et bilde og to nå? :)

Siden du spørr så fint får eg heller legge inn noen ;).

Har som Rune nevnte flytta inn i nytt lokale som ikke er helt ferdig ennå men litt bilder skader nå ikke:

Oversikt over hele greiene, opp på taket til bua står vanntanken, en god gammel melketank. Pumper/ventiler er også plassert ilag der.

20111205_170820.jpg

20111205_170608.jpg

20111205_170647.jpg

20111205_170636.jpg

Ny bu å sitte i:

20111205_170800.jpg

S50b30n til min kose/banebil som ble testkanin for nye oppsettet. Bilen skal være bruksbil for det meste så satsa på bredt register isteden for "1000" hk.

s50b302.jpg

Benken likte tydligvis nye plassering sin, alt funka gull så den er klar for nye oppdrag. Må bare få opp litt hyller/reoler så det blir litt mere system på greiene.

Jeg ble VELDIG nyskjerrig på hva den Alfamotoren skal bo i.

Den hører hjemme i en 79mod GTV, kommer vel bilder av den også en gang. Bilen står på lagring for tida.

edit, fant noken bilder:

securedownload.jpg

securedownload1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 8 months later...

Kanskje på tide å slenge inn et bilde her etter gammelt. Er et bremsepapir av Mercemotoren som er nevnt tidligere i tråden. Har gått over til E85 og måtte få justert den på litt høyere trykk. Ble ikke noe stor effektøkning pga det er ikke en motor som er begrensa av tenninga/bank. Men fikk nå en bedre effektkurve. Er 1,8bar fra 4500omd.

MerceE85.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...