Frode_E30 Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Ser meg nødt til å skryte litt av supporten til Eivind her! Helt siden høst har jeg hatt feil med at motoren fjusker, har regelmessig mailet med Eivind om hva årsaken kunne være siden V44 sprutet er handlet fra han. Til slutt etter 45 min telefonsamtale hadde vi funnet feilen, det var JEG som hadde loddet triggeren feil Knallbra support Thumbs up!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Ser meg nødt til å skryte litt av supporten til Eivind her! Helt siden høst har jeg hatt feil med at motoren fjusker, har regelmessig mailet med Eivind om hva årsaken kunne være siden V44 sprutet er handlet fra han. Til slutt etter 45 min telefonsamtale hadde vi funnet feilen, det var JEG som hadde loddet triggeren feil Knallbra support Thumbs up!!! Dæven du e tidlig oppe Frode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 påtide med et bilde og to nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Eiken Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 påtide med et bilde og to nå? Me har tengt på detta lenge men så veit du alltid noko som skjer. Men skal ta og gjera da denna veko, mykje har skjedd siden me oppdaterte sist. Me har flytta inn i nytt lyst og fint lokale noko me skal legga ut bilder av. Mvh Rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Jeg ble VELDIG nyskjerrig på hva den Alfamotoren skal bo i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2011 påtide med et bilde og to nå? Siden du spørr så fint får eg heller legge inn noen . Har som Rune nevnte flytta inn i nytt lokale som ikke er helt ferdig ennå men litt bilder skader nå ikke: Oversikt over hele greiene, opp på taket til bua står vanntanken, en god gammel melketank. Pumper/ventiler er også plassert ilag der. Ny bu å sitte i: S50b30n til min kose/banebil som ble testkanin for nye oppsettet. Bilen skal være bruksbil for det meste så satsa på bredt register isteden for "1000" hk. Benken likte tydligvis nye plassering sin, alt funka gull så den er klar for nye oppdrag. Må bare få opp litt hyller/reoler så det blir litt mere system på greiene. Jeg ble VELDIG nyskjerrig på hva den Alfamotoren skal bo i. Den hører hjemme i en 79mod GTV, kommer vel bilder av den også en gang. Bilen står på lagring for tida. edit, fant noken bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Dette er vell rimelig gromt og ha.. Må være morro og ha denne muligheten! Tipper at timene kan fly ganske fort inni lokalet der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Her skal jeg følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Rått, rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Så veldig bra ut:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Har vel ikkje nåke bilde/filma av b25`en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 Har vel ikkje nåke bilde/filma av b25`en? Nei er redd me var lika flinke som vanlig til å ta bilder når den var i benken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Mer mer mer veldig intresang tråd dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 Kanskje på tide å slenge inn et bilde her etter gammelt. Er et bremsepapir av Mercemotoren som er nevnt tidligere i tråden. Har gått over til E85 og måtte få justert den på litt høyere trykk. Ble ikke noe stor effektøkning pga det er ikke en motor som er begrensa av tenninga/bank. Men fikk nå en bedre effektkurve. Er 1,8bar fra 4500omd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Har dere planer om rullende landevei etterhvert? Ser ikke for meg å ta ut motoren igjen, bare for en effektmåling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå