bmw5251989 Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 får ikje til demoen til Vivid .workshopdata trenger all hjelp
Haug530D Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Holder på å laste ned en versjon nå, så får vi se.
Fliid Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Og hva skal dette workshop programemt gjøre for en nytte?
Stephan.s Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Og hva skal dette workshop programemt gjøre for en nytte? Det har diverse DIY forklaringer, samt tall til spissing, CO, mengde olje/kjølevæske m.m til de fleste biler. For min del sverger jeg mest til Autodata. Men til trådstarter: Online versjonen eller nedlastede versjonen du mener? Onlineversjonen får jeg hverken til å fungere i IE eller Firefox nå jeg heller. Edit: Skjønte nå hvorfor jeg ikke får til onlineversjonen. Den dekker jo bare 1 bil for å gi inntrykk av programmet
a.nilsen Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Hvor kan man laste ned workshop programmet? Hadde likt å prøve det..
Stephan.s Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Vel, vet ikke hvorvidt admin/moderatorer liker direkte linking til siden, men det ligger ute på den såkalte piratbukta
Haug530D Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Vel, vet ikke hvorvidt admin/moderatorer liker direkte linking til siden, men det ligger ute på den såkalte piratbukta Funka bra den
bmw5251989 Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 takk for alle svar. har lasta den ned nå, og det funker heilt supert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå