Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Techno Violet er rå den.

Likte også den blue pearl fargen

Blir sikkert bra, kan jo omlakkere etterpå.. eller når du går lei..

Men kjekt å få det bra første gang siden det sikkert er mye arbeid å lakkere 100%

Fin bil uansett. ser bra ud :)

Andre planer for bilen?

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Techno violet var tøff men litt mørk..

Hvis det er noen som vet farge koden på den blå E36`n som er en av dem første bilene på den store e36 tråden så er jeg intressert :D

Tenkte også på Electric orange mica men det ble en for skarp farge tror jeg.

Har en del planer men må tenkte på lakkeringen foreløbi.

Tar jo en del tid å demontere og finne ut hva som må kjøpes av pakninger og diverse..

Så må jo bilen slipes en del, vurderer og sveise igjen listene på siden.

Hva tror dere om det? Rene dører og skjermer uten lister?

Skrevet

Synes ikke du skal sveise igjen. tror det ville sett rart ut i forhold til listene på front og bakfanger, men kjøp m3 lister så det blir likt rundt hele.

Skrevet

Det var en kjempefin farge men så ut som det var så mange nyanser av den fargen..

Så en 5-serie på google når jeg søkte på farge koden, den var kjempefin.

Du har kanskje rett ang listene, men hadde vært ulikt andre da :)

Skrevet

Kjøpte meg en m-tech fanger av en her på forumet, fikk fangeren i dag.

Knekt på 6 plasser og var reparert flere plasser fra før med dårlig kvalitet.

Han sa til meg at fangeren var av plast men den er av glassfiber.

Fikk den billig men ble lovet en ganske grei fanger som var knekt 1 plass og det manglet en liten bit.. Hele delen som er under fangeren på den ene siden mangle :D , sure penger..

Holder på å sjekke om det kan være posten som har ødelagt den :evil:

Skrevet

Fikk den for 800kr men når han sa at fangeren var fin utenom sprekka på midten og en liten del som maglet så mener jeg at dette var langt unna.. Serlig når fangeren ikke er plastikk en gang men glassfiber.

Skrevet

Tviler på at det er posten som har gjort det der.. Det går jo å fikse den å støpe inn glassfiber, men det er en del jobb og du må jo ha nytt feste på siden.. Tror jeg ville prøvd å få igjen penga siden han har løyet om den..

tidsmessig tror jeg ikke du sparer så mye på den der så ville gått for en ny fanger..

Skrevet
Fikk den for 800kr men når han sa at fangeren var fin utenom sprekka på midten og en liten del som maglet så mener jeg at dette var langt unna.. Serlig når fangeren ikke er plastikk en gang men glassfiber.

sorry å si det, men du har blitt lurt! hvem har solgt det til deg? jeg hadde en glassfiberfanger helt strøken, med m3 gt leppe på... jeg solgte den for 600... så du har nok gjort et dårlig kjøp her gitt... fibkk du ikke bilder før du handlet?

Skrevet

Første bmw`n jeg har så jeg har surfet litt bare å sjekket priser.

Skulle bare ha meg en grei fanger å lakke tenkte jeg.

Han kaller seg adrian_525.

Skal be om å få pengene tilbake så snart jeg får tak i han.

Så blir det vel en ny plastikk fanger på meg om det ikke er noen som har brukt?

Jeg er lakkerer så litt skader tåler jeg men slik som den jeg fikk var jo umulig :D

Skal starte i dag å sparkle litt parkerings bulker så da er jeg i alle fall i gang :wink:

Tror ikke jeg greier å bestemme meg for hvilken farge før jeg står me blandebøtta i handa :D

Likte den blå fargen som var på e36 tråden, blir muligens den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...