Ad|oS Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 Når du får senkesettet og blir vant til det, kan du eventuelt sette på senkeskåler foran for å få den ned ekstra 10-15mm dersom du synes bilen er for høy. Uansett, blir ikke så fint med for mye senk bak. Må kunne se litt gummi under hjulbuen
Spiff Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 Du har vel rett Mexos, Gjorde om bestillingen til 60/40. Men hadde vært tøft å fått den helt ned i asfalten men du mister jo kjøregleden når man tar neddi asfalten hele tiden litt må man ofre veit du ser jo meget bra ut så langt! når går denna i lakkboksen da?
freuser Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Skrevet Mars 24, 2009 Jeg er ikke sikker på når jeg blir ferdig med grunnarbeidet. Tok ut frontruta i går så den skal byttes, så får jeg ny pakning rundt frontruta, bakruta, siderutene. Så blir det tett Tatt ut alle rutene utenom bakruta, rutene skal sotes hos hurtigruta carglass denna uka muligens 40% hele veien rundt utenom frontruta da. Lurer på om det blir fint å sote et lite felt øverst på ruta? Hvis bilen blir grunnet til helga så er jeg fornøyd
Kai-P. Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 Skal følge med litt her, blir nok bra når bilen blir ferdig, lykke til! Kan informere om at Koed kjører kampanje på M-Tech bakfanger til 1900..
freuser Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Skrevet Mars 24, 2009 Er det finest med eller uten bakrutespoiler? Er fint uten på sin måte og med på sin måte
freuser Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 Trur det blir uten bakrutesenker gitt. Håper på å få trillet bilen til priming i helga, hvis jeg ikke finner ut at jeg vil gjøre mere med chassiet.
Mexos Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Skjekket opp litt for deg på Koed nå nettopp. Du får kjøpt ruteskinner og det meste brukt til en billig penge Eks ruteskinne: https://www.koed.no/2.5.asp?kbnummer=10 ... &soegeord= Så det er bare å skrive ut en liste fra nettbutikken til gs der alle delene i døra er merket, så setter du deg foran døra og finner ut hva som mangler. Så kan du sende en mail til Koed og nevne hva du mangler, så plukker nok gutta opp det du trenger på lageret og lager en pakke til deg til en grei penge
freuser Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 Skal pusse litt videre på bilen i dag. Håper på å få på litt grunning i dag om jeg rekker.
freuser Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 Takk Mexos, Skal sette meg litt ned og fundere
The StigMeister Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Tror dette blir veldig bra! Nydelig blå farge det der Har forresten samme farge som det du hadde før du pussa den ned, og den er faktisk veldig nice den også
freuser Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 Ja hele bilen var grei i lakken utenom panseret så hadde jeg ikke vært billakkerer hadde jeg sikkert polert bilen opp. Håper at bilen blir bra
freuser Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 Fikk ikke grunnet bilen i dag, tok lang tid det her gitt.. Slipte hele kanalene ned til stålet for å være sikker på at det ikke gjemte seg noen hemmeligheter under massene. Men ellers begynner bilen å bli klar til grunning, får håpe det blir i morgen Hørt at det skulle være et bmw treff på Lånkebanen først i mai så jeg må prøve å bli ferdig til da. Er en del deler som ikke er på plass enda.
freuser Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Skrevet Mars 30, 2009 Da va jeg kommet litt lengre med bilen etter litt strev i helga. Fikk grunnet og lakkert chassiet. Ikke for å skryte men jeg synes fargen så mørkere og finere ut i virkeligheten. Kan ta bilder når den er ute av lyset i lakkboksen så blir bildene mere rett tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå