Gå til innhold

Min Røde E30 325i

Share

Hva kan eg få fo na bilen her ?  

73 stemmer

1. 1. Hva kan eg få fo na bilen her ?

• 10-20 tusen.
      5
    • 20-30 tusen.
      14
    • 30-40 tusen.
      17
    • 40-50 tusen.
      15
    • 50-60 tusen.
      12
    • 60-70 tusen.
      8
    • 70 tusen eller mer.
      2

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Di felgan der kjøpte eg bare for å kjøpe dem. i e litt usiker på kosn felga i skal ha. Valge mit står egentlig mellom brock b1 og keskin kt1 og momo corse. driver å leiter litt, har lyst på noen felger som ingen andre har da. men krave er at de må være kant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei... Då er eg mulig intressert i bilen din..om du selger den no:).. Kan ta det mere over PM om du vil..

Edit: Leste gjennom prosjekt tråden din no og ser at du har gjort endel med denne og lagt endel penger i det..så regner ikke med den går for 20-30 slik eg ser etter:P..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe 20-30 tusen er litt lite ja =) bare fram og baklyktene med xenon koster 11000 ny Eg kjøpte di brukt da betalte eg 4000 for lyktene plus xenon kitene de er 2 kit. bilen har kosta meg ca 70 tusen i deler =) og lakering og eg har brukt ein del timer på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil du har !!!! 8)

Du kommer til å angre vis du selger den !!!!

Eg er sterkt red for de. dama mi sa de same som du at eg kommer til å angre vist eg selger den...

Det er ubeskriveli kor mange timer eg har brukt på den bilen. For eg vill ha alt så perfekt som eg klarer :P Eg kan si at eg har vært svært førnøyd med arbeide :P.

Skal sende inn ein søknad til bt snart om å få de godkjent ombyggd... Skal jør de så snart eg har bestemt meg =)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jaggu et PENT eksemplar!! :shock:

Har du noen interiørbilder og?

Takker =)

Eg skal ta noen bilder av intriøre når det er ferdig :P Mangler m-tech 2 ratt. ser så stykt ut med de orginal ratte :P Plus at ledningene til cd spileren henger ut, fordi eg ikkje har montert den enda. Men de kommer.

Skal prøve å få tatt de til helga :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...