handsome Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Nei, har forstått det som at både sjåfør og passasjerer samt skiltet blir synlig ved at man blir tatt i fotoboks!
Thomaz Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 Oki.. Mener jeg har hørt no om at passasjer blir sensurert pga no personvern..
Saltkjelen Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Når ATK (Automatisk Trafikkontroll) mottar film (bildet) fra Statens Vegvesen mottar de bildet med sladdede passasjerer. Politiet kan imidlertid få tilsendt et bilde hvor passasjerene ikke er sladdet dersom de ber om det.
Thomaz Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 Hehe, er du knipsa med feil dame i passasjersetet? Hehe.. nææh Da var det som jeg trodde da..
axor Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 om hun da ligger bøyd over på din side, og man ser ansiktet, vil hun fremdeles være sensurert ?
axor Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 har jo ikke lappen enda, så ikke se på meg, men blir jeg tatt sånn en gang, så kal sensuren vekk og det skal rammes inn
Rayen Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 har jo ikke lappen enda, så ikke se på meg, men blir jeg tatt sånn en gang, så kal sensuren vekk og det skal rammes inn haha
handsome Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 har jo ikke lappen enda, så ikke se på meg, men blir jeg tatt sånn en gang, så kal sensuren vekk og det skal rammes inn Så jævlig bra HAHA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå