Gå til innhold

Mitt E30 325i 2 dørs prosjekt. Ombygd til M50 og servo:)

Anbefalte innlegg

• Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jeg har 40/40 supersport med dempere... ja,hadde med 4hjulskontrollseddel og tuv papirer ;) kjører egentlig på k-sport, men ikke i dag..:P

Skrevet

det problemet har jeg heldigvis ikke, tar 4 hjulskontroll selv:) men 4 lapper var drøyt synes jeg.. med mindre du er hos en merkeforhandler da.. jeg hadde ingen papirer på felga, de var bare innafor i innpress, rulleomkrets og ingen form for subbing ;)

• 2 months later...
Skrevet

Hei, da ramla jeg plutselig over litt arbeidslyst igjen og har fått sanka litt deler :)

så da blir det ombygging til M50, lakkering av motorrom og ombygging til servo :)

Sånn så det ut etter ca 3 timer på en tirsdags kveld: motor,gir og forstilling ute+ ny radiator festet :)

ap8qwtpda2ctwgxzbs96.jpg

også var det jo veldig greit å få tatt rusta inni der og da når det først var tomt der...

g619d8ykd60hvi2t3ck4.jpg

ybskmqttlkxmvrj8b9v3.jpg

anh8zhfv9shropsvfhm1.jpg

Skrevet

har ikke rekt å oppdatere i løpet av de 2 ukene jeg holdt på så alt kommer nå :)

bilder er gøy :)

fått fjerna div unødvendige braketter...

48kd2s36afqh1fa56j0p.jpg

i1fbyhwkrb1zneoyky2a.jpg

ferdig grunna:

jh54p58gxia1tkmazu8a.jpg

gjorde seg med litt maling :)

u1uffp59zv8z3odi5b39.jpg

og da var det jo bare å få inn maskin, ikkeno å drøye med det :)

6t05idru9bcbfipy8o2b.jpg

Har også fått inn servo og bygd 2,5" eksos, men dårlig med bilder av dette foreløpig :)

Skrevet

ja også har jeg fanga meg ny bruksbil. nissan primera sugediesel fra 90 blei litt vel kjedelig for min del..

så da blei det anskaffelse av en 03 mod 320DT

m85vy5xbx9hdakm5mjv1.jpg

men som dere ser... den trenger noen ny hjul i først omgang, + senk men det er i orden med handel av dette.. skrik om du veit om no ok 18" eller no til en rimelig peng ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...