Schrick Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 Dette ser bra ut, nok en gang så angrer jeg meg for at jeg kjøpte facelift når jeg ser dette
Jørgen Lie Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 Se der ja, dette blir jo bra. hvor fikk du i de baklyktene?? brukte el??
brenni Skrevet September 27, 2009 Forfatter Skrevet September 27, 2009 ja de er brukte.. de har jo gått ut av produksjon for et par år siden så har sliti med å få tak i de. men endelig så er de på plass:) gleder meg til å sette sammen etter lakk å få den komplett igjen..
Jørgen Lie Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 ja de er brukte.. de har jo gått ut av produksjon for et par år siden så har sliti med å få tak i de. men endelig så er de på plass:) gleder meg til å sette sammen etter lakk å få den komplett igjen.. Jepp, derfor jeg bare måtte høre.. Peneste lyktene til e30 det der, så tipper det var verd jobben å skaffe disse ja.!
Thomaz Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 Blank svart er aldri feil Den andre 325 motoren kan du jo sette i stativ å ha et lite turbo prosjekt
G-RACING Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 Kjempe flott bil og grundig arbeid ser det ut til! Gler meg til å sjå fargen på, og ja, grommaste lyktene!
Østgaard Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 Dette Prosjekte har jeg virkelig trua på. Gler meg til å følge med videre
Heen Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Ser veldig bra ut dette ! Skal følge med på denne Gleder meg til å se resultatet etter lakk.
FTE Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Ser bra ut ja. Hadde man visst at det ble manko på disse lyktene og de sorte til facelift så skulle man hamstret de for noen år siden da man kunne kjøpe de overalt. Og solgt de ut nå
brenni Skrevet September 29, 2009 Forfatter Skrevet September 29, 2009 nei, ventet litt til:P men værst av alt er jo at jeg kjøpte en 320 sedan her forrige uke for 1500 med sånne lamper! ja, gleder meg til å få lakkert bilen nå og når jeg får på 9x16 og coilovers som skal få vogna til å sleike asfalten så blir det bra
brenni Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2009 endelig fått sendt bilen til lakk:) leverte i går kveld så får vi se hvordan resultatet blir
StrexX Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 gromt prosjekt dette her! ser fram til å se den live på jessheim og rundt i området, e30'n din ser ut til å bli veldig bra! hvem fikk du til å sveise kaross for deg? resultatet så veldig bra ut!
brenni Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2009 en kompis av meg som gjorde dette for meg;) greit at folk som kan det gjør det:) så får jeg prøve meg fram med en annen bil en annen gang
JoCCe Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 Gleder meg til og se bilen ferdig lakka Alltid like morro, enda jeg ser det hver dag da jeg er lakkerer. Hva heter de baklyktene du har? helt klart peneste. De sota til facelift, er det MHW dere mener? sleit litt med og få tak i de til min e30
brenni Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2009 baklampene er fra Startec, vet ikke mer hva de heter. men de kler bilen absolutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå