Gå til innhold

Mitt E30 325i 2 dørs prosjekt. Ombygd til M50 og servo:)

Anbefalte innlegg

• Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ja de er brukte.. de har jo gått ut av produksjon for et par år siden så har sliti med å få tak i de. men endelig så er de på plass:) gleder meg til å sette sammen etter lakk å få den komplett igjen..

Skrevet
ja de er brukte.. de har jo gått ut av produksjon for et par år siden så har sliti med å få tak i de. men endelig så er de på plass:) gleder meg til å sette sammen etter lakk å få den komplett igjen..

Jepp, derfor jeg bare måtte høre.. :wink: Peneste lyktene til e30 det der, så tipper det var verd jobben å skaffe disse ja.!

Skrevet

Ser bra ut ja. Hadde man visst at det ble manko på disse lyktene og de sorte til facelift så skulle man hamstret de for noen år siden da man kunne kjøpe de overalt. Og solgt de ut nå ;)

Skrevet

nei, ventet litt til:P men værst av alt er jo at jeg kjøpte en 320 sedan her forrige uke for 1500 med sånne lamper!:P ja, gleder meg til å få lakkert bilen nå:) og når jeg får på 9x16 og coilovers som skal få vogna til å sleike asfalten så blir det bra ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

gromt prosjekt dette her! :headbang:

ser fram til å se den live på jessheim og rundt i området, e30'n din ser ut til å bli veldig bra!

hvem fikk du til å sveise kaross for deg? resultatet så veldig bra ut!

Skrevet

en kompis av meg som gjorde dette for meg;) greit at folk som kan det gjør det:) så får jeg prøve meg fram med en annen bil en annen gang :)

Skrevet

Gleder meg til og se bilen ferdig lakka ;) Alltid like morro, enda jeg ser det hver dag da jeg er lakkerer. :)

Hva heter de baklyktene du har? helt klart peneste.

De sota til facelift, er det MHW dere mener? sleit litt med og få tak i de til min e30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...