Gå til innhold

Solgt.

M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Uten at jeg vet noenting, så regner jeg med at han evt vil selge komplett understell, komplett motor og gir osv.. Ikke airbagen i rattet til en kar, og nakkestøtta på det ene setet osv.. Hehe

Nei, men når han sier vurderes solgt i deler om prisen er god ja då er det vel lov og gi bud.. og budet mitt på forrstillinga er meget bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det blir dele salg, kommer ann på om jeg får serøse bud på motor å gir og intr.

Blir også lagt ut som dele bil her da. :D

Hva annses som et seriøst bud på m3 kassa a?

Har ingen ide om hva disse er verdt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det blir dele salg, kommer ann på om jeg får serøse bud på motor å gir og intr.

Blir også lagt ut som dele bil her da. :D

Hva annses som et seriøst bud på m3 kassa a?

Har ingen ide om hva disse er verdt...

Selger ikke kassa løst, om ikke jeg får en grom over pris. Alt er jo tilsalgs :wink:

De kassene går for ca 10-15k. :D Da er de løse, og ikke noe garr at de er bra. Denne kan jo prøves i bilen. Er tett å fin i gira, og ikke noe synk ring skrap. :D

Lønner seg for deg å kjøpe hele bilen, selge den i deler, så har du sikkert penger til overs og gratis kasse. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen byr meg 50 000,-kr for motor, gir, ALT el, ecu, nøkkel, startsperre tinga, eksos, mellom aksel, radiator, servo pumpe, alle slanger, skruer og ALT som trengs for å sette motoren i en annen bil.

Da vurderer jeg å "hogge" den. :D

Da kan motor å gir, prøves og høres og man får med papirer på alt.

Må da være mye bedere enn å kjøpe en motor på pall, og ikke vite noe hvor den kommer fra, eller tilstanden. :D

Godt kun 157 000 km ( 89 000 miles)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen her inne kjørt denne gjennom tollkalkulatoren :?:

Hva vil det koste å få den på norke skilt? Det er fullt mulig å kjøre høyrestyrte biler i nurge. Eventuelt da bygge bilen om på lengre sikt. Er virkelig en pærle dette. Synd ingen kjøper mitt. Det hadde vært ett gromt prosjekt og jeg har alle deler som skal til, men ikke 85000 som skal til for å få bilen med seg hjem. Det er ingen mulighet i disse tider desverre Lykke til NOEN

P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...