Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen kan jg få det tørkt?? har skrud ut lyktene, har hatt dem inne par dage nå, men hjelper lite... :cry:

b51ayhgu55wvus6vhusj.jpg

f4qoikak5j5eywdsvoia.jpg

xixpy8xrmggqsrcz1mfu.jpg

Skrevet

har prøvd de mente at bilen var får Ny, hadde jg hatt 2003 - 2004 så kunne jg få Nye lykter...

Skrevet

Kontakt din BMW forhandler og be dem søke BMW Norge om godwill. Det eneste som fungerer er å bytte lykta. At bilen var for nye hørtes drøyt ut. Jeg fikk byttet lykt 2 ganger på min 2004 E60, ene gang på garanti og andre gang på godwill fra BMW Norge.. Jeg tror imidlertid du får avslag da dette er vanlig - desverre.. :?

Skrevet

Har prøvd på Bmw i Drammen, og det gikk ikke så bra.. Men er det ikke mulig å få det tørt?

Skrevet

Det tør jeg ikke svare deg på, men det enkleste er vel å få åpnet lykta og blåst det tørt.. Ulempen med å åpne lykta er at det blir så og si umulig å få tett igjen og da vil lykta dugge.. Hadde jeg vært deg ville jeg prøvd Bilsalongen Skien, Stenshagen Oslo/Lillestrøm eller Bavaria Autozentrum Økern og fått de til å søke godwill.

Skrevet

Nei, det ville ikke jeg gjort heller. Når jeg fikk byttet lykt andre gang sendte jeg en saklig og rolig mail til BMW Norge om hva slags forventninger jeg hadde til de og at jeg syns det var dårlig at den så dyr bil skulle ha slike feil og mangler. Pga. litt uklare omstendigheter fikk jeg alikevel byttet frontlykt - på BMW Norge sin regning. Jeg fikk svar tilbake at de hadde bestilt verkstedtime og alt var klart.. ;)

Det er også en vei å gå.

Skrevet

Okey, har prøvd å ringe Bmw norge og de mente oxo at bilen min var får Ny, og eneste jg kunne gjøre var å kjøpe mg nye lykter og det koster mg ca 20 laper... Jaja men takk for hjelpen, jg får krangle litt til me dem...

Skrevet

Bilen er for ny?? Hva er det for no tull?

Jo nyere bilen er jo mer selvfølgelig er det at du skal få nye lykter gratis når de er defekte!!

Eller misforstår jeg nå? Er bilen din for gammel eller for ny? Hvilken modell er bilen din?

Skrevet

Det beste er og ta ut pærene og bruke støvsugeren. vakum funker mye bedre en og blåse inn luft. Den samme metoden blir brukt før fylling av clima gass.

Skrevet

Fikk dette på min 2008 mod.ringte bmw trondheim(er 40mil) unna der jeg bor..di sa jeg skulle te bilde å maile dem og visst det var tillfelle skulle di sende nye lykter med en gang..men vannet var borte dagen etter..har aldri hatt det siden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...