Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kantkjørte felger.

2 av er gode for flere sesonger til.

1 dekk er slitt

Dekk nr.4 er punktert.

Bilder kommer så fort jeg får tatt noen.

ikke kast i felgene men er som sagt kantkjørte alle 4.

forrige eier som ikke vet hva fortauskanter er for noe..

skal bort.. gi bud.

Illustrasjons bilde:

zikvgwjo5adhe7ffvcu3.jpg

Skrevet

Kan være interresert, men hvor kantkjørt? trenger noen bilder av det...

Hva slags dekk? merke? dimmensjoner? dimmensjoner på felger? innpress?

Skrevet

Gjerne noen bilder av skader hadde vært fint, og bilder av ALLE 4 felga. bor ca. 1t 30 min unna, så kan hentes i løpet av helgen vis dem ser bra ut! ;)

Skrevet

har felgene i en garasje et annet sted men bilder kommer i løpet av helgen.. slik jeg husker så er 3 av dem normalt kantkjørt hvis man kan kalle de det:P 1 har en skade i kanten mot dekket, men fullt kjørbare.. prisen er opp til dere egentlig så får vi se hva jeg føler meg komfortabel med..;)

Skrevet

Felgene var ikke så ille som jeg trodde først.. for det meste kun kosmetiske skader. 1 av dekkene er punktert men det har gode spor så det kan lappes. 2 av dekkene holder denne sesongen men er litt slitte. siste dekket er helt fint.

1b3c0kz7ra9471v9by6d.jpg

kfm5ll68qted6uowwzfs.jpg

tebvk4a2ju1enw05td9o.jpg

rzkvaysp5d1qkvl1mv6o.jpg

xpq9iwrf2moyva9dvsc5.jpg

Skrevet
har fått et bud på 3500 av en kompis.. syns at felgene er verdt hvertfall 1000 pr stk med dekk..

da er det uaktuelt for meg. 3500kr er ett godt bud for felger med så mye skader :)

Skrevet
pytt pytt.. er fort og pusse ned ripene og pulver lakkere felgene.. koster en del for org. M3 felger..

Det gjør det ja, men det der er ikke orginale m3 felger...

Orginale m3 felger har innpress på 42 på 8.5" felgene, og 27 på 9.5" felgene.

Skrevet

jeg er ikke sikkert på impress da.. hvor finner jeg det på felgen? trodde det var normalt og ha 35 impress på den dimen jeg har jeg.. er ikke så flink på de greiene der.. men forrige eier forsikret meg om at det er orginale M3 felger.. kan man sjekke dette?

Skrevet
jeg er ikke sikkert på impress da.. hvor finner jeg det på felgen? trodde det var normalt og ha 35 impress på den dimen jeg har jeg.. er ikke så flink på de greiene der.. men forrige eier forsikret meg om at det er orginale M3 felger.. kan man sjekke dette?

Du kan finne et delenummer på felgen om de er orginale. Har felgene stått på 3 serie så er de ikke orginale, da e46 m3 har 3 serie inpress foran, og 5 serie innpress bak (nesten ihvertfall), dermed vil ikke bakfelgene passe på 3 serie uten massiv valsing.

Utifra hvordan 235/35 dekk'ene passer på felgene, så vil jeg tørre å påstå at felgene er 8.5"*18 i størrelse hele veien, det tyder også på at de ikke er orginale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...