Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tysse biltralle.. tror den var 2005 den var kjøpt.. Fremstår omtrent som ny... Brukt til gatebil i fjor og før jeg kjøpte den var det en kjøre skole som eide den.. gikk mellom ålesund og brattvåg med mopeder på planet.. ca 4 mil.. da gikk den 2 ganger i mnd på sommer mndene.. Så denne er som ny..

Er 2.05 innvendig denne mener jeg på og 2 tonn last.. ekstra støttelabber bak.. Er største tralla tysse har..

26 lapper med gratis omregg!

Skrevet

Den står der igrunn.. men ved kjapp handel kanskje 25? evnt bud på pm.. Er med gratis omregg.. bare den er vel nesten 4000 på ei slik tralle!

Pluss denne har støtte labber bak.. de er der ikke om man kjøper en ny tralle.. ekstra utstyr

Skrevet

e36cab1 toppers.. :) hadde vært kjekkt å ha den stående men klarer meg med bussen..

Hmm ang lappen.. Er ikke sikker på dette.. tomme trallen har du iallefall lov og kjøre.. men tror at så lenge du holder deg under 3500 kg totalt så kan du kjøre det..

Vet at enkelte sliter med b førerkort og 8 m camping vogn.. det er vel pga lengden og muligens vekt.. vet at stor caravelle med 8 m campingvogn ikke går på b lappen..

Skrevet

....og det er helt korrekt meiner nå eg,er altfor mangen idioter som ikkje burde dratt henger,uansett størrelse egentlig. Så B1 regelen støtter iallefall eg ;)

Kentan: Skal forhøyre meg !

Skrevet
Unnskyld nå er jeg litt OT, men kan noen si ca pris på å ta hengerlappen, bare hvis de vet sånn ca, kunne tenkt meg det! ;)

Ringte å sjekket litt i sommer, de jeg snakket med da sa rundt 5 høvdinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...