Kentan-racing.com Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Tysse biltralle.. tror den var 2005 den var kjøpt.. Fremstår omtrent som ny... Brukt til gatebil i fjor og før jeg kjøpte den var det en kjøre skole som eide den.. gikk mellom ålesund og brattvåg med mopeder på planet.. ca 4 mil.. da gikk den 2 ganger i mnd på sommer mndene.. Så denne er som ny.. Er 2.05 innvendig denne mener jeg på og 2 tonn last.. ekstra støttelabber bak.. Er største tralla tysse har.. 26 lapper med gratis omregg!
Kentan-racing.com Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Skrevet Mars 11, 2009 opp med seg.. Må være noen driftere her innpå som trenger tralle til bilen sin?
Kentan-racing.com Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 Synes ikke bilder sier stort.. tysse tralle er enkelt og greit en biltralle.. Men god plass.. og ser ut som ny! bmwn har 9.5x18 felger og har ikke noen problemer med og få den opp på planet..
Kentan-racing.com Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 Den står der igrunn.. men ved kjapp handel kanskje 25? evnt bud på pm.. Er med gratis omregg.. bare den er vel nesten 4000 på ei slik tralle! Pluss denne har støtte labber bak.. de er der ikke om man kjøper en ny tralle.. ekstra utstyr
Kentan-racing.com Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 I nærheten så kan tralla leveres.. mot østlandet og nordover kan vi møtes!
E36Cab1 Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Skal sjekke med noen kompiser,kansje få til en felles innsats til kjøp!
Kentan-racing.com Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 e36cab1 toppers.. hadde vært kjekkt å ha den stående men klarer meg med bussen.. Hmm ang lappen.. Er ikke sikker på dette.. tomme trallen har du iallefall lov og kjøre.. men tror at så lenge du holder deg under 3500 kg totalt så kan du kjøre det.. Vet at enkelte sliter med b førerkort og 8 m camping vogn.. det er vel pga lengden og muligens vekt.. vet at stor caravelle med 8 m campingvogn ikke går på b lappen..
iittala Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Her må du nok ha BE-sertifikat, selv om tralla er tom. http://www.vegvesen.no/Forerkort/Om+for ... +(klasse+B)
E36Cab1 Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 ....og det er helt korrekt meiner nå eg,er altfor mangen idioter som ikkje burde dratt henger,uansett størrelse egentlig. Så B1 regelen støtter iallefall eg Kentan: Skal forhøyre meg !
MortenK Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Unnskyld nå er jeg litt OT, men kan noen si ca pris på å ta hengerlappen, bare hvis de vet sånn ca, kunne tenkt meg det!
Morten01 Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Unnskyld nå er jeg litt OT, men kan noen si ca pris på å ta hengerlappen, bare hvis de vet sånn ca, kunne tenkt meg det! ca 7000kr
wagon Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Unnskyld nå er jeg litt OT, men kan noen si ca pris på å ta hengerlappen, bare hvis de vet sånn ca, kunne tenkt meg det! Ringte å sjekket litt i sommer, de jeg snakket med da sa rundt 5 høvdinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå