Gå til innhold

Brock B1

E28 TURBO
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge Brock b1 mine. Til fordel for andre hjul. Bredde er 8,5 er 17 tommere. Innpress usikkert men passer fint på 5 serie iallefall.

Ikke kantkjørte eller skadd. Men den ene har en misfarging etter stropping av bil igjennom felgen.

Hadde tenkt på 5 lapper event bud.

Truls

19zwjacavvoraooqpifa.jpg

kc055hlzqbdhwx1fxrrz.jpg

eb6l1cne0hqi9jv28vn8.jpg

1z2fkh4pgfs5wul1mpm5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

passer de på e36 ?

Hver eneste salgstråd så kommer det slike spørsmål :roll:

Det krever tre hjerneceller for å finne ut av dette. En til å finne ut org innpress(42) en til å finne ut innpresset på brock'ene (13). Og en til å trekke 13 fra 42 og finne ut at hjulene vil stikke 29cm lengre ut i hjulbuen enn org felgene(hvis man ser bort i fra felgbreddene)

Høres ikke ut som at det går gjør det vel...

Forøvrig ser det utrolig kult med Brock B1 på E36 med valsete hjulbuer... Jeg er bare lei av sånne spørsmål! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der fikk dere svar jo.:-)

Hehe som sagt ikke sikker på innpress. Men de bygger endel ut ja. Men skal prøve å sjekke etterpå da det kommer en og skal prøve de på bilen sin. Eneste jeg er event intr i å bytte mot er 5 eika compomotive 17 eller 18 toms:-)

Forøvrige håper jeg du mener mm og ikke cm super beetle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

passer de på e36 ?

Hver eneste salgstråd så kommer det slike spørsmål :roll:

Det krever tre hjerneceller for å finne ut av dette. En til å finne ut org innpress(42) en til å finne ut innpresset på brock'ene (13). Og en til å trekke 13 fra 42 og finne ut at hjulene vil stikke 29cm lengre ut i hjulbuen enn org felgene(hvis man ser bort i fra felgbreddene)

Høres ikke ut som at det går gjør det vel...

Forøvrig ser det utrolig kult med Brock B1 på E36 med valsete hjulbuer... Jeg er bare lei av sånne spørsmål! :D

29cm ? hehe 29mm tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for og være helt ærlig, så driter jeg i hvor mange ganger folk har spurt om det. Jeg spør. sånn er det.

Og ja, de ser grise feite ut på e36. vis jeg ikke måtte ha hatt valsa hadde jeg kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...