Bimmerhansen Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Hei, har sett på en 1992 mod 318 is. Den er svart metallic, med soltak, skinninteriør. Karroserimessig så godt som strøken. -vinduet på høyre side går ikke opp igjen når du lukker døren. -Bagasjeluken vil ikke lukke skikkelig. Meen er ikke noe rust der da som det er på mange:D -Mangler også en hel haug av klips på dørtrekk. Bilen har gått 241.000 Tikker litt i ventilene men ikke veldig. er det ett greit bytte mot denne? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2109343
Thomassino88 Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 hadde ikke gjort det.tikker litt sikkert ikke lenge til man må bytte ventilene og kammer.og det kommer vel på noen tusen.må vel bytte clutch snart også hvis han ikke har gjort det da
Ballder Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Jeg ville ikke byttet, men ville heller aldri hatt en compact, så er mulig jeg skjønner tankegangen din. Ville heller ikke gitt avkall på klima/ac. Osv. osv.
Bimmerhansen Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Skrevet Mars 10, 2009 mm er vell kanskje sant det, er litt skeptisk til det selv. Men kan jo hende det var litt lite olje på den. er det noe spesielt jeg bør se etter på den`?
Bimmerhansen Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Skrevet Mars 10, 2009 ner er litt sant det, er jo ikke klima da.. kun ac hehe:D compacten er god den men er ikke spesielt glad i karroseriet pluss at de er veldig vanskelig å selge, hvis ikke man vil gi de bort.
316 Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Bytt i vei. Du har vel ikke verdens beste bil, og du får neppe det i bytte heller.
-Roger- Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 jeg ville ikke byttet... Hadde lett byttet en compact mot coupe altså, men ikke den som du har mot det som du beskriver...
Bimmerhansen Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Skrevet Mars 10, 2009 Bytt i vei. Du har vel ikke verdens beste bil, og du får neppe det i bytte heller. jo min er best:D haha.. er noen ting med den å, men er liksom bare småtteri..
Bimmerhansen Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Skrevet Mars 10, 2009 bilen jeg eventult skal bytte mot har gått 240, mens motor har gått 170, fått papirer på det.. kjenner godt han som eier den nå. Er liskom bare kosefiksing på på den, men er litt bekymret for ventiler osv, skal se den igjen på mandag, vi får høre da-
Thomassino88 Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 syns compacten er tøff jeg..hvis man har litt gromme felger og div
Bimmerhansen Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Skrevet Mars 10, 2009 syns compacten er tøff jeg..hvis man har litt gromme felger og div mm, m-pakke, felger å senk så er den rå, men med samme deler er coupe`n råere:D
mAZE Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Jeg hadde lett beholdt compact'n. Da E36 coupe har blitt veldig kjedelig med årene. Compact'n synes jeg fortsatt er litt tøff. (om det har blitt gjort litt med den, vel og merke)
Bimmerhansen Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Skrevet Mars 10, 2009 mm, er veldig usikker, har liksom ikke råd til å koste på compacten for mye nå uansett, også er det jo ikke akkurat noe racerbil;)
Bimmerhansen Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 bilen skal vises på mandag, får se hvordan det går:D Tenkte jeg skulle ta coupe`n i bytte å selge den (lettere å få solgt) noen som skal ha seg coupe? hehe:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå