Nautiluz Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 For en stund tilbake begynte ladelampen i 7ern å lyse. Så etter noen mil var det dårlig med strøm igjen. Tok ut dynamoen og fikk den målt på div måter. Kunne egentlig ikke finne noe direkte feil, men den ble ikke åpnet siden det er vannavkjølt. Satte den tilbake og lampen lyste fortsatt konstant. Så jeg fant en brukt til salges hos en høgger i Haugesund. Har nå montert denne og den funket bra til å begynne med, men så begynte lampen å lys igjen. Men nå kommer å går ladingen. Nå lader den kunn på tomgang. Ved høyere turtall begynner lampen å lyse. Jeg har vasket/pusset remhjulet og gått over kontaktene med elektronikkrens. Men ingen forandring. Noen som har forslag på hva det kan være? Kan jo være denne dynamoen også er ødelagt, men det virker da litt tilfeldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 for den nok jord? samme problem med 328n men tror jeg har funnet feilen nå, nemmelig dårlig kabel mellom karosserie og motorfeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 Kan være siden det ligger på pakningsmasse bak. Så har den jo egentlig noe mere kontakt enn gjennom kjøleveske og dem små boltene. Skal legge opp en ekstra kabel og sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 vært et forsøk iallefall. tar jo ikke langetiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå