Saltkjelen Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Iht. en del rykter sies det at BMW fortsatt jobber med den fantastiske Concet CS'en og at det vil bli en kommende F14 6 serie GT. GT navnet stammer, som kjent fra, BMW 5 serie GT - altså Grand Turismo. Bilen vil ikke bli en oppblåst bil ala "5'ern", men vil derimot bli en linjelekker konkurrent til Mercedes CLS, altså en 4-dørs coupe.. Det skal bli spennende å se om dette blir en realitet.. http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=239186 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Håper det blir noe ut av dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Trodde de hadde lagt fra seg dette? Uansett ser jo alle protobilder jeg har sett, helt utrolige ut..Spennende motor, dynamisk design.. Jeg liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 utrolig linjelekker bil, men synes jo 5 GT er en tøff bil også, så da har jeg kanskje ikke så mye jeg skulle sagt:) Men klart 6 eren her stiller i egen klasse, det må være litt størrelse på bilen for at linjene skal stemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå