Ghstrider Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 2001 Suzuki Gsx600r vurderes solgt km: 12000 er ikke betalt engangsavgift på den nytt dekk bak, litt kant slitt forran går for 27000kr viss den hentes i helga tlf 91695578
boost Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 åå hva ligger eingangs avgiften på den? noen riper i lakk ? skadet før?
Ghstrider Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 er ikke helt sikkert på hva den ligger på siden jeg selv ikke har hatt noen interesse å sjekke opp siden jeg ikke har lappen på den. er noe småtteri her å der.. tanken har noen riper som muligens er fra en beltespenne en gang sykkeln har kommet fort ned igjenn etter bakhjulskjøring..åsså er det en bit av vindskjermen som er knekt av og en bitteliten sprekke i sidekåpen ellers er den helt fin.. er jo ingen minstepris so er jo bare å komme med bud..40 000 er bare sånn ca. er jo fint leketøy
ZhilleN Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Fy f*** så billig! Hadde jeg hatt råd, skulle jeg kjøpt den! Rart den ikke er solgt enda..? Lykke til meg salget, pen sykkel!
Raymond Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 hva med bytte i mitt banebil prosjekt? en helt komplett BMW 750
Ghstrider Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 bare kom med info og bilder av eventuelle biler i innbytte... kan også bytte i m5 motor, cosworth motor. eller smidd innmat til s38b36 er jo bare å komme med bud ellers.. syns prisen er helt grei igrunn, men siden jeg ikke har lappen blir d litt risikabelt for meg siden det er kun 2,5mnd til jeg får ta førerkort igjenn.. går ganske greit
Spiritus Sancti Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Fy f*** så billig! Hadde jeg hatt råd, skulle jeg kjøpt den! Rart den ikke er solgt enda..? Lykke til meg salget, pen sykkel! Billig? Du har fått med deg at det ikke er skilter på den?
Ghstrider Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 er ikke mye i engangsavgift på sykkler.. om det er så jævla dyrt så kom med ett bud da..drit i å poste ting om hvor dyrt det er om du i d hele tatt ikke er intresert
Spiritus Sancti Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 er ikke mye i engangsavgift på sykkler..om det er så jævla dyrt så kom med ett bud da..drit i å poste ting om hvor dyrt det er om du i d hele tatt ikke er intresert Ro deg da din pms promp.. Han fyren sa "å fy faen så billig" Da sa jeg bare at det ikke er skilter på den..
ReiRud Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 unødvendig uansett... tøff sykkel, lykke til med salg
Tsbusa Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Skal ikke ødelegge tråden, men 40 lapper er akuratt på grensen til å bli for dyrt. Man får nyere banesykler og kun inntolla sykler til under denne prisen, 1000 kubikkere osv. Men dette er en veldig fin sykkel, S-RAD?
Ghstrider Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Skrevet Mars 14, 2009 er ikke mye i engangsavgift på sykkler..om det er så jævla dyrt så kom med ett bud da..drit i å poste ting om hvor dyrt det er om du i d hele tatt ikke er intresert Ro deg da din pms promp.. Han fyren sa "å fy faen så billig" Da sa jeg bare at det ikke er skilter på den.. var litt trett så jeg tror jeg tok det litt feil...hadde tenkt å skrive til han at han ikke måtte glemme engangsavg. men glemte d
Ghstrider Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Skrevet Mars 15, 2009 bump.. kommer kansje en imårra å ser på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå