Ceylon Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Lurer på om det finnes noe kuler til paintballgevær som innholder litt mere permanent maling. Helst oljebasert
destroyy Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Jeg farter forbi denne fotoboksen hver dag, å jeg lurer alltid på hva for no nytt sprell denne personen har funnet på Håper det blir no morsomt neste uke
Hyggmaister Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Dette er jo bare genialt Kanskje jeg må gjøre noe lignende selv i nærmeste fremtid? Hva om alle bimmers-brukere gikk sammen og "tok seg av" hver sin fotoboks, den som var nærmest den enkeltes hus, en gang i uken? (a)
MatsBuer Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Dette er jo bare genialt Kanskje jeg må gjøre noe lignende selv i nærmeste fremtid? Hva om alle bimmers-brukere gikk sammen og "tok seg av" hver sin fotoboks, den som var nærmest den enkeltes hus, en gang i uken? (a) Du er inne på noe lurt der:) fram med nedfryste painball kuler og stråhatt!!!!!
Thomassino88 Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Dette er jo bare genialt Kanskje jeg må gjøre noe lignende selv i nærmeste fremtid? Hva om alle bimmers-brukere gikk sammen og "tok seg av" hver sin fotoboks, den som var nærmest den enkeltes hus, en gang i uken? (a) er med lett :wink:kan jo skyte på linsa med luftgevær
Glenno Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 Nå har jeg googla meg blå uten resultat, kan noen finne bildet av gråtassen på fotoboksbilde? Husker jeg hadde en tråd/deltok om det du nevner der, men finner den ikke ifarta. Tror det var fra Bryne eller Jæren. Tror han hadde satt inn håret så det sto bak over med skjerf etc sittende på en gråtass .
Gunnar Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Er ikke det bare en "vandrehistorie" fra boksen på Håland (Bryne)? Er det noen som faktisk har sett bildet?
S.Nilsen Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Noen kjenninger av meg ble knipset i fotoboks.. de tok en enkel løsning med kjetting og en traktor;)tok med seg dritten og stakk av med hele stolpen!da var det værtfall ikke direkte kontakt med noe.slapp fint unna og stolpen ligger under vann
Glenno Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 Er ikke det bare en "vandrehistorie" fra boksen på Håland (Bryne)? Er det noen som faktisk har sett bildet? Hadde et kurs på bryne og de lokale der sa det var sant. Hadde fått en sykkel til løse ut bilde. Men vet ikke Gunnar. Lokal avisens arkiver der oppe burde det vel såfall stått i kansje?
knut_olestad Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Er ikke det bare en "vandrehistorie" fra boksen på Håland (Bryne)? Er det noen som faktisk har sett bildet? Jeg har sett bildet flere ganger, blant annet i VG. Men det går en mengde historier om det og om hvor det skal ha skjedd.
Hyggmaister Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Politiet skal egentlig ikke, under noen omstendigheter, levere ut bilder etter fotoboks-kontroll.. Men om bildet ble tatt med gammel type fotoboks, kan jo noen bare ha nappet ut rullen Evt var de ikke så strenge på det før kanskje?
Gunnar Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Hadde et kurs på bryne og de lokale der sa det var sant. Hadde fått en sykkel til løse ut bilde. Men vet ikke Gunnar. Lokal avisens arkiver der oppe burde det vel såfall stått i kansje? I så fall er det Jærbladet eller Stavanger Aftenblad. Men var motorsykkelen synlig på bildet da? Man skal tilbakelegge en del meter i sekundet for å rekke å ikke bli knipset... Politiet skal egentlig ikke, under noen omstendigheter, levere ut bilder etter fotoboks-kontroll.. De må jo kunne vise frem bevismateriale...
Glenno Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 Sant nok Gunnar. Ingen som klarer søke opp i vg eller ellers da? Vet vi hadde samme tråd noen år tilbake om dette tilfelle med gråtass .
Kentan-racing.com Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 en sykkel klarer ikke og løse ut boksa mener jeg.. er noe med hjulavstand og trykk på sensorer i bakken.. Men traktor historien er ekte.. Traktoren er derimot ikke en orginal traktor. Bladet traktor hadde en reportasje om den.. Gråtassen er genial slik sett skjønner dere gutter.. lite jobb og få en chevy v8 til og passe.. Da går de temmeli godt.. wheelie klarer de å.. :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå