Dr_S Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 MC løser ut fotoboksene jo, er jo ikke lenge siden en ingeniør i Satans Vegvesen ville ha lov om skilt foran på alle norskregga MC!!
Gunnar Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Så det har aldri slått idiotene å heller ta bilde bakfra?
Dr_S Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Så det har aldri slått idiotene å heller ta bilde bakfra? Hjelper allikevel utrolig lite, for fører skal jo identifiseres De får avskaffe hjelmpåbudet, hehe..
Gunnar Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Fører må vel ikke identifiseres lenger? Er det ikke det som ble endret for et par år siden? Det var jo masse bråk fordi de nå skal kunne bøtelegge bileier dersom føreren av bilen ikke kommer for dagen...
Dr_S Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Fører må vel ikke identifiseres lenger? Er det ikke det som ble endret for et par år siden? Det var jo masse bråk fordi de nå skal kunne bøtelegge bileier dersom føreren av bilen ikke kommer for dagen... http://www.p4.no/story.aspx?id=301874
Glenno Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Skrevet Mars 14, 2009 Glider ut off topic men samme det . Når, hvor skjeer gjennomsnittsmålingene mellom fotbokser? (blir et helvete nå framover tror jeg).
Dr_S Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Glider ut off topic men samme det . Når, hvor skjeer gjennomsnittsmålingene mellom fotbokser? (blir et helvete nå framover tror jeg). 500 kr i bot for å kjøre uten skilt foran, er det ikke? =)
M-Tim Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Om dere gidder å løfte ræven deres ut av bilen så funker sprayboks ganske bra mot fotobokser, er sikkert det mest tidssparende, billigste og beste. Hvem har vell ikke en sprayboks med lakk? Alle farger fungerer! Vil ikke tro det er så fort gjort å få det vekk heller.. Kanskje det er en fordel å ha en skrikende farge slik at du ser godt at den framdeles er tildekket. Ellers kan man gå på en smell.. :/
E28 TURBO Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Fotobokser knipser ikke sykler nei. Tull og tøv. Har kjørt sykkel siden 2000 og har ikke blinket enda. Kjørt forbi to sykler side om side på 1 hjul 2 hjul uanset , har det aldri blinka. Men hvis skilt på sykler foran kan de sikkert få det til å blinke, men pr idag gjør det ikke det.
Gunnar Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 http://www.p4.no/story.aspx?id=301874 Ser ikke noe om identifikasjon der.. står bare dårlige bilder, kan like godt være at de ikke har klart å ta skiltet. Men jeg er klar over at man måtte identifiseres før, men mente det ble endret til at bileier kunne stilles ansvarlig, nettopp for å unngå at bileier kun skal kunne si "det var nær familie, så jeg har ikke forklaringsplikt"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå