Kri$$ Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Som sagt lekker spylervæsketanken på bilen, dvs at 4 liter iløpet av en to dagers tid forsvinner. Kan det være en slange som har hoppet av, eller en sprekk i tanken? Mvh
Fredrik Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Dette er ikke en kjent feil, men hvis du fyller tanken helt opp bør du jo kunne se hvor det lekker...
Kri$$ Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 Dette er ikke en kjent feil, men hvis du fyller tanken helt opp bør du jo kunne se hvor det lekker... Joda, sant det. Er ikke lett å få øye på hvor nøyaktig det lekker, men skal ta den innendørs ila helga og finne det ut. Bare lurte på om det var noe som var vanlig på disse modellene.
Hi-Fi Lasse Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Dette er ikke en kjent feil, men hvis du fyller tanken helt opp bør du jo kunne se hvor det lekker... Joda, sant det. Er ikke lett å få øye på hvor nøyaktig det lekker, men skal ta den innendørs ila helga og finne det ut. Bare lurte på om det var noe som var vanlig på disse modellene. Min lakk i vinter også, da måtte jeg dra opp motoren som sitter på tanken og sette den nedi sporet sitt igjen:)
Kri$$ Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 Dette er ikke en kjent feil, men hvis du fyller tanken helt opp bør du jo kunne se hvor det lekker... Joda, sant det. Er ikke lett å få øye på hvor nøyaktig det lekker, men skal ta den innendørs ila helga og finne det ut. Bare lurte på om det var noe som var vanlig på disse modellene. Min lakk i vinter også, da måtte jeg dra opp motoren som sitter på tanken og sette den nedi sporet sitt igjen:) Det skal prøves!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå