///Mysild Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Skrevet Mars 15, 2009 somsagt... vet ikke hva jeg får enda om jeg får noe... så spørsmål kommer jeg tilbake til men det er jo i hvertfall interresse
Bliza Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 egentlig ganske crap behandling av norvatio ettersom de ikke svarer på mail osv , med tanke på at omformeren min levde i 2 timer før den smelta. høres litt ut som garanti sak
///Mysild Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 egentlig ganske crap behandling av norvatio ettersom de ikke svarer på mail osv , med tanke på at omformeren min levde i 2 timer før den smelta. høres litt ut som garanti sak det er ikke norvatio sin sak lenger... det er evt BS-bildeler... norvatio har lagt ned
EirikL Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 De delene han har liggende er jo varer han skulle ha sendt ut som garantideler til alle de misfornøyde kundene sine Det viser jo bare hvor seriøs denne fyren er. Latterlig...
///Mysild Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 De delene han har liggende er jo varer han skulle ha sendt ut som garantideler til alle de misfornøyde kundene sine Det viser jo bare hvor seriøs denne fyren er. Latterlig... er vel derfor han sluttet også ^^ hehe... men ikke ta dette utover meg! jeg gidder ikke å sende ut deler til alle på min regning... da beholder jeg heller alt selv, og heller selger til venner og kjente... jeg kommer med et tilbud om å selge reservedeler til en grei penge, istedenfor at dere sitter der dere gjør med defekte varer... men samme for meg!
EirikL Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Det var selvfølgelig ikke ment som et angrep på deg
///Mysild Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Skrevet Mars 23, 2009 har ikke fått noe enda... men som dere kanskje har skjønt, så er han ei vime hehe
Bliza Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 håper det blir omformer på meg, steike de fargene på øyene passet så bra til fargen på bilen
morteym Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Disse delene høres ut som noe skikkelig dritt? Hva er vitsen med å bytte ut dårlig deler som ryker med en gang med de samme delene?
Haug Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Disse delene høres ut som noe skikkelig dritt? Hva er vitsen med å bytte ut dårlig deler som ryker med en gang med de samme delene? Kan du jammen meg si!
///Mysild Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Skrevet Mars 23, 2009 Disse delene høres ut som noe skikkelig dritt? Hva er vitsen med å bytte ut dårlig deler som ryker med en gang med de samme delene? fordi alle, ALLE, AE sett jeg har vært borti, hørt om, og lest om har feil... derfor... men for meg er det det samme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå