Bliza Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 trokke jeg heller btw er det bare meg eller har nettstedet et nytt navn vær dag? "Varehuset - Snopps.no er nå under konstruksjon. Velkommen som kunde. Snopps.no - Ett sammarbeid mellom 3 butikker."
Der Barockengel Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 . Du kan IKKE ringe BSbildeler å reklamere til DE.. ALLE fordringer, og da mener jeg ALLE fordringer gikk i dukken med Norvatio, og dersom Norvatio IKKE er slått konkurs skal alle krav rettes til DET firmaet. Bsbildeler har kjøpt opp varebeholdningen, de har IKKE overtatt firmaet, og IKKE overtatt kundebasen, (Min utheving.) En ganske grei presisering fra BreitBau. Ellers føler jeg at jeg faller litt av i denne tråden; det refereres til Norvatio som "de", og det refereres til konkurs flere ganger. Med mindre det er flere Novatios, er Novatio et enkeltmannsforetak registrert på en person med initialene Th.H., og det er ikke åpnet konkurs i foretaket. Utfra dette må vi slutte at Norvatio fortsatt har ansvar for garantireklamasjoner på varer kjøpt fra firmaet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå