Lars89 Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Ble pent! Skilta må stå i stil til bilen. Du beholder selvfølgelig de gamle skilta Men kjøp hvite sideblink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Begynner å ligne noe nå ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisdtr Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Ikke bytt skilter.. De nye plastikk skiltene er bare dritten.. Er så glad jeg regga bilen min før januar sånn at jeg fikk alu skilter ;p Bilen din har blitt pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 Ble pent! Skilta må stå i stil til bilen. Du beholder selvfølgelig de gamle skilta Men kjøp hvite sideblink For meg ser de skilta som står på ganske naturlig ut ja.. blir vel så jeg beholder dem Skal ha hvite sideblinkers ja, irriterte meg noe jævlig at jeg glemte å bestille det med samme jeg bestilte foring til shortshiftn.. håpløst å betale 200kr i frakt hver gang en skal kjøpe no småtteri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 Begynner å ligne noe nå ja! Å likar ska det bli Vilj bort me chromen, men lakkering e uaktuelt. Ikke bytt skilter.. De nye plastikk skiltene er bare dritten.. Er så glad jeg regga bilen min før januar sånn at jeg fikk alu skilter ;pBilen din har blitt pen Takker alu skilter? Fælt hvor dem styrer med skilt da.. når kommer dem i titan da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Utrolig bra Med senkeskåler foran blir det perfekt Behold 17 tommers rondellene, men om du snubler over 2 stk 10x17, kjøp, det er råfett!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Blir vel vanskelig å få på 2stk 10" bak nå som den er senket? Jeg får ikke på 10" bak på min e28 som er senket... med mindre jeg valser og kjører 235, da tror jeg det går på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 begyner og bli bra nå lars. vis du skaffer deg et ekstra sett med krom lister og du glassblåser bort kromen på de og lakker med epoxy og svart matt så sitter det nok. 10x17 har gjort seg bak ja. jeg har 10x17 og det gikk med senk før valsing og så burde gå på din og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Dekkdim kjørte du med da H_Vatn? Og innpress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Orker ikke lese hele tråden din for å finne det ut, hvor mye senk har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Må sei bilen blei meget fin Blir de bane kjøring på dj da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Dekkdim kjørte du med da H_Vatn?Og innpress hadde 255/40-17 og 235/45-17 et20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Gikk en her også med 10x17 rondell med 255.40 bak, gikk greit det ja http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... a&start=75 den sølvfarga med svart panser nede på sida. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Skjønner ikke jeg... prøvde jo med 255/45-17 på 10" breie felger... med et17 mener jeg.... gikk i hjulbua :S senka men ikke valsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 jeg hadde 9,5 x 18 med 255 på min. og jeg fikk hele hånda i mellom hjulbuen og dekket. hadde et 35 putta på 1cm spacer for å se, og ennå god plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå