LarsiPan Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Altså, som du sa på msn at det er nødvendig med ABS for å få 535 godkjennt.. mye prakk å få montert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Hvorfor skal det være nødvendig med abs? Ikke alle 535i ble levert med det tross alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 ALLE e28 535 kom med abs jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 Men problematisk å få montert? Å noen som selger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Et helvete å montere.. men men =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 jeg har komplett abs. men du må ha nye bærearmer bak og nye spindler foran pga abs ring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Ble heftig med senkt og mye 18" Begynner å bli en skikkelig bil det her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 Skal snakke med biltilsynet å høre hva dem krever.. skal ikke nevne noe, men regner med dem sier noe om abs ja. Da får jeg heller komme tilbake til deg å spørre om pris morty Takk takk, FrekdriK.s.. ganske fornøyd jeg også begynner å bli Men altids noe som kunne vært bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmen Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 tviler egentlig på at du trenger abs, men har 525 hydraulisk bremsekraftforsterker? Sterke bremser på E28 528 -> iaff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 528 har like bremser som 525, og ja 525 har hydrauliske greia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92touring Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 mangler bare shadowline lister på hjulbuene no, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 mangler bare shadowline lister på hjulbuene no, M535i mener du vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 M-tech hjulbuebreddere og m-tech sideskjørt kommer med tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 Da har jeg fått alle lagrene inne i diffen. Kom på totalt 2700 kroner etter rabatt. Obx'en ligger hjemme hos en kammerat, skal hentes når jeg kommer hjem på fredag! Da blir det skruing! Damn. 14 dager i kirkenes føles ut som en måned. Skal bli godt å komme hjem and feel the cashflow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 Nå er diffen eller "gullklumpen" montert! Damn så rått!! Nå spinner på tørt å vått :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå