LarsiPan Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 Jaa.. men jeg har et luksusproblem for tiden. er på jobb 12 timer, da blir det verken tid til å bruke pengene jeg har, eller ha tid ti å skru.. men når alt roer seg på jobb i slutten av månden, da blir det skruing
LarsiPan Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 Hehe, ikke akkurat Da ha motorn vårre montert å hjælkjørt for læng siaa
helland Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Hjelen: jepp.. (skjemmes) hehe sant det, lenge til montering ?
LarsiPan Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 2.8'n blir sikkert til salgs ja Har ikke noe bruk for den når jeg få i 3.5 så Får sjåå når æ ska monter stig, må sammel sammen litt dele osv først
LarsiPan Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 Har foresten kjøpt Aircondition nå Blir kjekt til sommern
destroyy Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 Han har kjøpt orginal ac til e28 Prøvde å merke det så godt jeg kunne, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå