LarsiPan Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 Jaa.. men jeg har et luksusproblem for tiden. er på jobb 12 timer, da blir det verken tid til å bruke pengene jeg har, eller ha tid ti å skru.. men når alt roer seg på jobb i slutten av månden, da blir det skruing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Blir Lund Racing patent på 3,5 tic da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Helland: kjøpt dæ 520? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 Hehe, ikke akkurat Da ha motorn vårre montert å hjælkjørt for læng siaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Hjelen: jepp.. (skjemmes) hehe sant det, lenge til montering ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 hehe;) e39 da? eller en sein e34 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 sen e34 vettu ... touring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Skal du selge 2.8liter'n da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 okei:) flemming sin eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 jepp.. stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 2.8'n blir sikkert til salgs ja Har ikke noe bruk for den når jeg få i 3.5 så Får sjåå når æ ska monter stig, må sammel sammen litt dele osv først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Har foresten kjøpt Aircondition nå Blir kjekt til sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 kjøpt aircondition ?? utdyp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Han har kjøpt orginal ac til e28 Prøvde å merke det så godt jeg kunne, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå