EirikL Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Sort E28 shadowline med 60/40 senk og Rondell er tøft! Jeg har talt! Denne kommer til å bli knall etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 virkelig grom e28 det du har! elsker de bila..savner mine gamle nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Hehe.. godt å høre at dere har trua Har rustsveisa idag, så blir litt maling å diverse i fortløpende. Bilder kommer i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 Ble dårlig med bilder idag, desverre. Legger dem opp mest sannsylig imorgen. Men har noen spørsmål jeg trenger svar på: - Noen som veit om det blir problematisk med rondell 18" egentlig? Hvilke dim og innpress må jeg bruke? - Får jeg mer guffe av og fjerne katalysator? Og er det verdt arbeidet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 Da er en godis besillt. Gleder meg virkelig til å få den på M-tech vingen blir fortløpende bestillt. Fikk også kjøpt Spraylim og hammerlakk til gulvet og bagasjerommet idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 blir gromt å se hvordan den blir med frontleppa på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Lenge til du har sveisa ferdi da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 blir gromt å se hvordan den blir med frontleppa på ahh! Gleder meg som en unge!! Skal ta litt bilder når den kommer i posten, og under prøvemontering. Deretter har jeg ordna med en lakkerer som skal lakke den diamant svart..like greit å gjøre det ordentlig med en gang, liker det strøkent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 Lenge til du har sveisa ferdi da? Tja. Ferdig med sveising av gulv og kanaler. Skal tectylbehandles skikkelig på undersida og diverse. Har igjen litt rundt støtdempertårna fram.. var ikke så ille som det så ut for.. Blir vel så jeg begynner med det om mandagen. Ser ganske positivt ut for karosseriet nå... nesten ikke noe rust igjen Småfiks bare ..og den rusta som var ble ikke annmerket på eu kontroll - og har ingen betydning for bærende konstruksjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Høres bra ut. Ta med stabstagene på skolen på mandag! Tror vi skal være på verkstedet, så vi kan prøve å fornikle dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 Jess. Dem er sandblåst og pakka luft og vanntett nå Har foresten oppdatert frammsida mi nå, så dere får se litt mer om planene fremmover, og hva som er å blir gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Da var det tid for en liten oppdatering. Har gjort mere en jeg har bilder av. De kommer imorgen. Er ferdig med galvanisering av gulv osv, så har mala noen strøk. Men, bilder: Bagasjerom... ganske så rustfritt faktisk. Litt overflate bare. Interiør etter mange lag med lakk. (penere en beige farge!!) Færdig rustsveisa pasasjerside. (har hatt på no guffe over sveisene) Bilde under første lag med galvanisering...(zink) Det var for denne gang.. flere bilder kommer mest sannsynlig imorgen. Om folk mener jeg gjør noe på feil måte må de rope ut, dette er første gang jeg gjør noe slik..(ALL overflaterust osv ble fjerna før zinkbehandlinga, foresten.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 Treg med bilder jeg pga noe rot med kameraet. Får mest sannsynlig bakfanger og vinge imorgen.. om så blir det bilder av prøvemontering. Snakka med stylingtech idag. Vogtland senken var ventet innen 2uker. Koed kunne fortelle meg at alpinaleppa skulle være i posten om ca 2-3 uker. Får håpe alt går etter planen - sommeren og lappen nermer seg med stormskritt! Kan også tilføye at chromen i fronten er under lakkering. Har skaffet ekstra sett med chromdeler, så om jeg ikke blir fornøyd så kan jeg bytte tilbake til orginalt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Dette så spennende ut, her skal jeg følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Håper bare ikke du har brukt tapen til å tette hull med og avsluttet med en klatt sparkel og noe grunning oppå Regner ikke med du har gjort det, men har sett en del tilfeller hvor folk har tatt den løsningen der så måtte nesten bare kommentere, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå