Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Og er det noe positivt med å fjerne katalysator?

Har du katalysatorinstallasjon komplett med lambdasonde?:?

E28 528i ble verken fabrikklevert med "geregelter" katalysator eller med katalysatorforberedelse, så dette høres ut som en ettermontering - er bilen bruktimportert?:)

• Svar 365
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Liten update. Fikk m-tech pakka igår (bakfanger og vinge)

Bakfanger... litt rustfjerning før galvanisering.

pixr2eq6j6swe6748iq6.jpg

Tatt av orginalfangern:

oh5ct51wx1okkegll9vo.jpg

m-tech fangern montert:

q6pgspm63r2ud8ydx3z1.jpg

Mtech vingen

ctcwam79a6301uwxd9gj.jpg

Siste manglende del av simons eksosen:

vyrgiwteinlzilog9tzv.jpg

Har bare prøvemontert delene. M-techen skal til lakkering. Eksosen skal bygges fortløpende. Skal på bukk å lage meg en mal, før jeg skal tigsveise den på skolen. :)

Kommer tilbake til innleggene ovenfor litt senere idag, da jeg er på tur ut døra nåå :)

Kommentarer ønskes! :)

Foresten, takk til Knut Olestad som tipsa meg om m-tech'en :)

Skrevet
Dette så spennende ut, her skal jeg følge med.

Godt å høre at noen har trua :) Blir litt fort å gæli med det samme nå, har ikke økonomi til å bruke så mye cash enda, men sommerjobb og lærlingeplass kommer til å tilføye litt penger til prosjektet iløpet av sommeren ;)

Skrevet

hmk1f7wc6j30pzkgaksw.jpg

Håper bare ikke du har brukt tapen til å tette hull med og avsluttet med en klatt sparkel og noe grunning oppå :D

Regner ikke med du har gjort det, men har sett en del tilfeller hvor folk har tatt den løsningen der så måtte nesten bare kommentere, hehe.

Hallais. Har stussa litt på hva jeg skal gjøre der. Skjønner at teip ikke er godt nok, det var der kun for å unngå å sammle skit der når jeg pussa. Litt usikker på om det er nødvendig at det er tett der da? Kan jeg for eksempel legge på en plastikkbit fra fks. en isboks eller noe.. åsså bare fyre løs med sikafleks rundt? Evt bare bruke ei 1mm plate fra et pc kabinett eller noe..? Det må vel gjøre susen?

Skrevet
Ok, da ser jeg at din bil startet livet som en tidlig 1986-modell 525i, men heller ikke M30B25 kom som katalysatorutgave, så evt. katalysator er ikke fabrikkmontert.:)

Er bytta veiv og råder.. ombygd fra 525 til 528. Er vel uorginal den eksosen da sikkert.. muligens katalysator måtte til for å få den godkjent som 528?

Skrevet
Noen som har formeninger om vogtland senken? Har hørt den skal være stiv og go (ikke missforstå:) Og blir 30/30 litt for lite tru? med tanke på at jeg bare skal ha 17 også ;O

hei eg har 40-60 senk på min apex sitt veldig fornøyd me høyden, passer fint me 17" på den senken :)

Skrevet
Noen som har formeninger om vogtland senken? Har hørt den skal være stiv og go (ikke missforstå:) Og blir 30/30 litt for lite tru? med tanke på at jeg bare skal ha 17 også ;O

hei eg har 40-60 senk på min apex sitt veldig fornøyd me høyden, passer fint me 17" på den senken :)

Har du bilder? :)

Hvilke dempere kjører du med? Orginale?

Skrevet

Noen som har stabilisatorstag til salgs? Trenger 19mm stag fremme og 25mm bak.. stagene er fra M5 E28 :)

Har sendt mail til importør og gs.. så får se hva jeg finner ut, om ingen andre har til salgs..

Skrevet

Har nå fått noen M5 stag på hånda, blir vel bestillt ganske snart. Har foresten bestått teori nå, og oppkjøringa på bil er i slutten av april måned.. så nå må ting begynne å skje her.

Har vært ute å cruisa en tur med bilen nå, og den virker ganske så god å kjøre, fikk brukt opp bakdekkene, så nå må jeg kjøpe nye..

Update med bilder kommer fortløpende!

Skrevet

Stemmer :) Var jo ganske så strøken den bakfangern, skal lakkeres nå. Vingen trenger litt sparkel å pussing, men var jo i ganske bra stand den også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...