LarsiPan Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Eide den bilen før, skal være knall, men som Merce mann (banner i kjærka) var det ikke noe for meg.Kjørte èn gang på Lånkebanen (pent seff) men etpat kraftigere krengnings-stag eller evt støttehjul (tror det første er best for utseende) hadde gjort seg. Var ikke så dyrt hos GS, (under 2000 m/foringer og rakkelstag) Og bilen bruker jo vanvittig lite bensin!! 0.73 på langtur!! Brukte halv tank på Lånke på 20 min, men det snakker vi ikke om;-) Lykke til med prosjektet og lappen Larsipan, Gleder meg til å se fremover!! Heisann Ja, har bestilt komplett powerflex foringskit samt M5 stabilisatorstag. La merke til at krengnings-stag/stabstag bak mangla, så måtte ha det fant jeg ut.. ellers funker motoren veldig bra.. har vært ute noen turer med den nå.. Imponerende lite bensin den bruker ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Fin bil Likte godt gamlefelgene dine også jeg Hvor kjøpte du frontleppa? Joda, er ikke så ille de borbetfelgene heller.. blir vel banefelger de Kjøpte frontleppa på koed... ca 4500... styggelig dyrt men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Nice alpina frontspoiler! Rette stuket på E28 dette:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leine Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Gleder meg til bilder med ferdig montert/lakkert front og senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Nå ja Jeg også! :--D Skal lakke bakfanger og front nå så fort som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vagabond Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Jeg har bygget eksosen som står på bilen, det anlegget som sto på var opprusta så jeg satte sammen noe i full fart av biltema rør, måtte ha en potte men med litt lite tid ble det den simons mellompotta bakerst, men det bråker jo noe heeelt jævli. Der var ikke katalysator på den fra før, bare gnistfanger, mellompotte og bakpotte. har du kikka på venstre bakdør btw? den har jeg lakka heeelt selv. Ser ut som den får et meget bedre liv hos deg enn den kunne fått hos meg! Arti å se på folk som har en plan!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Jeg har bygget eksosen som står på bilen, det anlegget som sto på var opprusta så jeg satte sammen noe i full fart av biltema rør, måtte ha en potte men med litt lite tid ble det den simons mellompotta bakerst, men det bråker jo noe heeelt jævli.Der var ikke katalysator på den fra før, bare gnistfanger, mellompotte og bakpotte. har du kikka på venstre bakdør btw? den har jeg lakka heeelt selv. Ser ut som den får et meget bedre liv hos deg enn den kunne fått hos meg! Arti å se på folk som har en plan!! Hehe, takk for det Bakdøra så jeg var opplakkert ja, veldig bra gjort å Gleder meg til å få polert bilen når den blir ferdig Den eksosen klarte forige eier å destruere, men har 2 simons mellompotter.. har skaffet meg 3toms og 2.5toms rustfrittrør, så blir laget ordentlig eksos med tiden, skal kjøre med orginaleksos til jeg får laget noe skikkelig. Må vel ta en tur på skroten å skaffe den bakerste delen. Blir jo nyoppkjørt, så jeg orker ikke vekke så mye oppmerksomhet med alt for mye lyd (til å begyne med iværtfall). Har tatt det meste av rust nå, var en god del ja.. mangler litt overflate på dører, takluke osv, men blir vel tatt det også ganske snart. Håper den blir feit når alt er montert ja :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Da er powerflex foringene kommet! Ser så deilige ut at jeg har lyst til å spise dem. Snasent fargevalg. Ingen hadde reagert om de hadde vært plassert i godtehylla på narvesen. Vi var 3 stk som bestilte - alle de 3 pakkene hadde skade på embalasjen på samme foring. Alle delene og skivene var der heldigvis. Lurer på om et levende vesen fremdeles hadde pusta om han det sendt i posten fra usa til norge jeg. Litt irriterende den behandlinga posten får. men men.. Bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Noe som har skjedd her de siste dagene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Tjaaa Du skal jo bli med å skifte foringer i forstillinga idag? ;--) ellers så venter jeg jo fremdeles på senkesette mitt!! Pussa ned litt rust i hjulbuer osv nå da, begynner å bli ganske bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Går litt treigt med oppdateringer her. Har fått montert powerflexforinger i forstillinga, noe som gikk overaskende greit!! Neste steg er foringene i travers, samt ta livet av noe mer rust jeg har funnet. (Under batteriet).. og selvfølgelig montere senkesett og stabilisatorstag (Når jeg får det) Blir litt tamt uten bilder her, så jeg skal oppdatere med en del bilder snart Btw. Om senkesettet ikke kommer snart, så skal iværtfall jeg fraråde folk å handle fra stylingtech, herremin.. Alpina fronten var det forventet ca en måneds leveringstid på(fra koed) og den fikk jeg jo etter bare et par uker.. stylingtech sa 2-3 uker, og jeg har venta lengere enn det nå :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Har kompiser som er utrolig misfornøyd med leveringstiden til styling-tech, servicen på telefon er noe dritt også.. så de er bare å fraråde med en gang:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 Hehe, idag snakka jeg med de på telefonen.. "Kan dere spore pakken min da?! Se hvor den er?" - "Nei, det er ikke mulig.. den skal jo være rett rundt hjørne.. er vel der i løpet av neste uke" Mongiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 Endelig lappen i boks!!!! :D Oppkjøringa idag gikk veldig greit, jippi!! Nå må bimmern på veien snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå