LarsiPan Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 Takker Ja no e det bære å få igang e30'n så har du sjåfør! mohaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leine Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Gratulere Klar for flere bilder snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Gratulere Klar for flere bilder snart Takk takk Kommer bilder, har ikke gjort så mye i det siste, russetid og jeg har fått lappen.. var sjåfør igår, var på bilmesse i bjugn/ørland .. amcar og mye annet forskjellig Kommer med en update snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Rondell 58 og Alpina stuk, tommel opp i fra meg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Rondell 58 og Alpina stuk, tommel opp i fra meg:-) Hehe, takker.. får håpe det ikke blir så værst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Har fått montert orginaleksos uten innmat i den bakerste lyddemperen. Ble ganske bra, litt høyere lyd en normalt, men det er akseptabelt. Sitter enda å spekkulerer på hvorfor i huleste bakdekkene skrår utover øverst, altså omvendt camber i forhold til hva det skal være.. ingen som har vært borti det før? Kan tenkes at det er 7-serie dempere bak, siden den er litt høyere en orginalt, mente en kammerat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Måtte ut å skaffe meg et eksosanlegg i dag jeg og, ramla i filler det som satt på, noe kjipt å kjøre med kan man si Også kommer setene mine i dag Men bakdemperne dine, de kan like godt komme fra en E34, de er også en god del lengre og passer rett på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Måtte ut å skaffe meg et eksosanlegg i dag jeg og, ramla i filler det som satt på, noe kjipt å kjøre med kan man si Også kommer setene mine i dag Men bakdemperne dine, de kan like godt komme fra en E34, de er også en god del lengre og passer rett på. Må si jeg er sjalu på det interiøret du fikk i deg.. Blir vel en tur til sverige for å lete etter svarte skinnstoler i sommer tenker jeg.. Takk for tipset med bakdemperne, skal få sjekka det, veit du foresten om jeg kan bruke dempere fra 518? Er de noenlunde lik? Svakere enn 525? Nå er hvite blinkers på tur i posten Woho! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Demperen skal være lik om den er fra 518 eller 535 den vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Når du kjøper senkesett får du vel to valg, og det er 4 syl og 6 syl. Hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Ser de ofte oppgir samme for 4 og 6 sylindre, med et hint om at senkinga vil bli mer markant på 6er. Har setene liggende på Åndalsnes, skal få dem hjem i morgen Har forresten et sett til i perlebeige, men de ser faen ikke ut, så det koster nok mer enn det smaker å trekke de om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Kan stemme at dem oppgir med 6-syl eller 4-syl ja.. hmz.. får se om jeg finner noe brukt, kjipt å kjøpe nye dempere åsså er det ikke dem som gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Du har ikke noen E28 folk i nærheten du kan låne av da? kan jo hende noen har noe gammelt liggende, så får du jo sjekka før du bruker penger på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 En kammerat har, skal høre med han Fikk montert interiøret idag.. Mangler nå å sote de små bakrutene før jeg kan sette dem inn sammens med de store rutene i bakdørene.. da er alt sota 24%.. Så gjennstår det å montere dørtrekk i skinn.. samt rullegardina bak, så er jeg vel så og si ferdig innvendig Fronten er ferdig lakka, alt utenom alpinaleppa er montert.. Bilder er jeg treig med, men de kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Kosta den frontspoileren 4500 + frakt etc, eller var det totalprisen? Er det en orginal Alpinaspoiler, eller kopi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå