Gå til innhold

LarsiPan's E28 545 Prosjekt. update

LarsiPan
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 365
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulere :)

Klar for flere bilder snart :)

Takk takk :)

Kommer bilder, har ikke gjort så mye i det siste, russetid og jeg har fått lappen.. var sjåfør igår, var på bilmesse i bjugn/ørland .. amcar og mye annet forskjellig :)

Kommer med en update snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått montert orginaleksos uten innmat i den bakerste lyddemperen. Ble ganske bra, litt høyere lyd en normalt, men det er akseptabelt. :)

Sitter enda å spekkulerer på hvorfor i huleste bakdekkene skrår utover øverst, altså omvendt camber i forhold til hva det skal være.. ingen som har vært borti det før?

Kan tenkes at det er 7-serie dempere bak, siden den er litt høyere en orginalt, mente en kammerat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ut å skaffe meg et eksosanlegg i dag jeg og, ramla i filler det som satt på, noe kjipt å kjøre med kan man si ;)

Også kommer setene mine i dag :)

Men bakdemperne dine, de kan like godt komme fra en E34, de er også en god del lengre og passer rett på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ut å skaffe meg et eksosanlegg i dag jeg og, ramla i filler det som satt på, noe kjipt å kjøre med kan man si ;)

Også kommer setene mine i dag :)

Men bakdemperne dine, de kan like godt komme fra en E34, de er også en god del lengre og passer rett på.

Må si jeg er sjalu på det interiøret du fikk i deg.. :P Blir vel en tur til sverige for å lete etter svarte skinnstoler i sommer tenker jeg.. :)

Takk for tipset med bakdemperne, skal få sjekka det, veit du foresten om jeg kan bruke dempere fra 518? Er de noenlunde lik? Svakere enn 525?

Nå er hvite blinkers på tur i posten :) Woho! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser de ofte oppgir samme for 4 og 6 sylindre, med et hint om at senkinga vil bli mer markant på 6er.

Har setene liggende på Åndalsnes, skal få dem hjem i morgen :)

Har forresten et sett til i perlebeige, men de ser faen ikke ut, så det koster nok mer enn det smaker å trekke de om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kammerat har, skal høre med han :-)

Fikk montert interiøret idag..

Mangler nå å sote de små bakrutene før jeg kan sette dem inn sammens med de store rutene i bakdørene.. da er alt sota 24%..

Så gjennstår det å montere dørtrekk i skinn.. samt rullegardina bak, så er jeg vel så og si ferdig innvendig :)

Fronten er ferdig lakka, alt utenom alpinaleppa er montert..

Bilder er jeg treig med, men de kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...