Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Jeg trenger noe råd om en bil jeg vurdere å kjøpe og om det er verdt prisen jeg skal gi for den.

Info:

BMW 318i 94mod.

km: 166000

hk: 118

Utstyr:

ABS

Airbag

EU-godkjent i Novermber 08

El. just.speil

El. vinduer x 2

Fjernst./Sentrallås

Sentrallås

Servo

Soltak

Utetemp.

AC

Anlegge/høytalere fyller ikke med, det er en ripe i lakken på venstre side.

Vi ble enige om 50000 dermed lurer jeg på om det er en god pris for en slik bil?

Skrevet
hva ville du anbefalt?

Vanskelig å si konkret da jeg ikke har sett den bilen du skriver om, men en 94 modell vil jeg anta har noe rust her og der og sikkert endel stensprut i lakken/lykter osv. Derfor syntes jeg 50k var dyrt for en 318i.

Skrevet

dt jeg fikk vite var at denne bilen helt rust frie osv.

jeg har ikke peiling siden jeg ute etter min første bil derfor vil jeg at den skal være i en god stand.

her er link av den bilen:http://www.autodb.no/bil/ koden er 2101532

Skrevet

ville ikke kjøpt den. uansett hvor pen den er. Sitter vel en m40 motor inni der, noe som ikke er noe særlig å skryte av. tikker og faenskap:p Ville sett meg rundt. Man får utrolig mye annet for 50 lapper. Men det er mitt råd vel og merke. motoren i seg selv er grunn god nok til ikke å kjøpe:P ( hvis det er en m40 vel og merke) noe som aner meg.

Skrevet
Mellom 35 og 40.

Eller 45- 50 (=

Sett utstyrslista?

Jeg fikk 30 for min. 0 utstyr, 240 000 på teller`n

Og du som sier at "m40 faenskapet tikker" vet om det egentlig? Har hatt akkurat samme bilen, den tikka ikke etter 240 000... Denne har gått 80 000 mindre. Klart, man må høre etter, det er ingen selvfølge.

Motoren min kokte av seg kjølevæska 2 ganger, like fin, ikke noe i olja, ingen ting. Har aldri hatt problemer med den. Flott bil med flott motor.

Få den ned på 45 000 og kjøp. Forutsatt at du har gått over bilen utenpå, inni, under og motor. Få med en som kan litt om bil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...