morteym Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Senk først og få det godkjent i vognkortet slik at det ikke blir problemer på eu-kontroll. Husk firehjulskontroll med papirer først. Senkesettet bør "kjøres inn" først. Ble mye først her nå Også toner du rutene etterpå. De fleste sier ikke noe på det så lenge det ikke er veldig mørkt sota sideruter foran etter mitt inntrykk.
Dr_S Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Blir ikke problemer med senk på EU kontroll hvis du har TÜV papirer på det.
marararius Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Blir ikke problemer med senk på EU kontroll hvis du har TÜV papirer på det. Jeg fikk problemer med det :\
morteym Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 For noen år siden så kom det nye regler om at det skulle stemples inn i selve vognkortet. Derfor tok jeg eu-kontroll på et shabby sted. Neste gang så var de veldig pågående på om bilen var senka fordi de hadde fått innskjerpinger. De ble vel trua med å miste bevilgning hvis de lot flere biler gå igjennom Det gikk bra for det siden de ikke var så smarte.
Dr_S Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Jeg fikk 2'er feil på senkesettet nå ifjor på EU-kontrollen, men siden jeg hadde med TÜV papirer på etterkontrollen fikk jeg det godkjent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå